Augusztus második felében a kaliforniai Pebble Beach Concours d’Elegance kiállításra válogatott ügyfeleket hívott meg a Bentley. A tehetős vevőknek megmutatták, milyen lenne a Bentley Mulsanne kabrió kivitelben. Míg a nagyvilágnak be kellett érnie egy-két vázlattal, addig a potenciális ügyfeleknek egy az utasteret és a karosszériát valójában felfedő modellt mutogattak. 
Lefejezik a Bentley Mulsanne-t 1
Lefejezik a Bentley Mulsanne-t 11


A Bentleynél egyelőre értékelik a visszajelzéseket és szigorúan tartják magukat ahhoz az állásponthoz, hogy még nem döntöttek az autó sorsáról. Ám mint mondják, ha lesz is döntés idén, akkor is két év kell, míg a kocsi piacra kerül. 
Nem kétséges azonban az igenlő válasz, hiszen a gazdasági válság a Bentley vevőkörét nem érintette, rekordmennyiségben fogynak autóik. Ráadásul mióta 2009-ben a Bentley Azure gyártása leállt, csak a Continental GTC-t tudja kínálni nyitott autózásra vágyó ügyfeleinek a brit cég, az a modell azonban inkább sportos, mint elegáns. 
Elmondások alapján az új kocsi orra nagyon hasonló a Mulsanne-hoz, de hátul akad különbség, főként mert a kabrió csupán két – keret nélküli – ajtót kap. Az izgalmasabb látvány érdekében az A oszlop, illetve a szélvédő alacsonyabb. A klasszikus megoldásnak megfelelően az autó vászontetővel készül. 
Lefejezik a Bentley Mulsanne-t 12


Kiszivárgott hírek szerint a Mulsanne kabrió kivitele – ami lehet, hogy örökli az Azure nevet – 15 centivel rövidebb tengelytávolsággal készül, hiszen már nem sofőrös autónak készül, a tulajdonos maga vezeti majd. A 3,1 méteres tengelytávolság azonban továbbra is tágas utasteret engedélyez, miközben a karosszéria a rövidítés ellenére bőven öt méternél hosszabb. 
A szedánhoz hasonlóan biztosan bekerül a kabrióba is a 6,75 literes V8-as turbómotor. Az 512 lóerő teljesítményű, 1020 Nm nyomatékú motor mellett azonban lehetséges, egy új V12-es motor megjelenése is. A Bentley tervei között szerepel az új motor fejlesztése, ha megvalósul, a Mulsanne mindkét változatába bekerül. 
Brit lapok információi szerint, ha megvalósul az új „Azure”, évi 250 darab is elkelhet belőle, az ára jócskán több lesz, mint a normál Mulsanne-é, elérheti a 100 millió forintot is. Persze egy autótól, amely a Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé ellen versenyez, ez nem is meglepő.