John Hennessey előszeretettel épít nemcsak 8-900 lóerős, de 1000, sőt 1200 LE teljesítménnyel is kocsikat. Legújabb, még fejlesztés alatt álló járgányuk a Cadillac CTS-V Coupe átirata. Szériában sem játékszer a kocsi, hiszen 556 lóerő támadja a hátsó kerekeit.
Ám a texasi férfi műhelye egy kicsit hozzányúl: megduplázza a teljesítményt. Ehhez a kisszériás sportkocsijuk, a Venom motorját veszik elő. Az eredeti motorból a V8-as kialakítás marad meg. 6,2 helyett 7,0 literes a lökettérfogat, kompresszor helyett pedig két turbó pumpálja a levegőt. Emellett egyedi hengerfej, dugattyúk, hajtókarok, főtengely stb. segíti a motort.
A turbók töltőnyomása állítható, így 800, 1000 és 1226 lóerő közül választhat a vezető. Utóbbi konfiguráció mellé 1506 Nm nyomaték társul, ami szédületes menetdinamikát eredményez. A Hennesey adatai szerint 2,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a CTS-V, míg a végsebessége eléri a 390 km/órát. Ezzel John Hennessy szerint a készülő négyüléses Bugattinak is ellenfele lehet a kocsi.
Annak kapcsán utalt erre, hogy Wolfgang Dürheimer, a Bugatti ügyvezető igazgatója a Car and Driver magazinnak a készülő, egyelőre titkos Bugatti Galibierről beszélt. A német szakember azt mondta, hogy az 1000 lóerőnél erősebb kocsi „mindennél gyorsabb lesz a piacon” még a tuningautóknál is. Nem a sportkocsikra, hanem a négyszemélyes autókra, szedánokra gondolt.
Lényeg a lényeg, Hennessey úgy nyilatkozott, állnak elébe, hogy Dürheimer meghívja őket egy végsebességtesztre. Az átalakított futóművel, fékkel, karosszériával és utastérrel készülő CTS-V Coupéból egyébként csupán 12 darab készül, de a CTS szedán és kombi karosszériájába is beépítik a motort.
Az összehasonlítás még össze is jöhet, az eredményre mi is kíváncsiak lennénk.