A fentieknek megfelelően az említett Jaguar XJ konnektorról is tölthető hibrid-hajtást rejt. Az alapmotorja 2,0 literes turbós benzines, amit pl. a Range Rover Evoque-ben is használ a gyártó. Ehhez kapcsolódik a 69 kW (94 LE) teljesítményű villanymotor, amely generátorként is üzemel. A nyomaték továbbításról nyolcfokozatú automata sebességváltó gondoskodik.
A 334 lóerő rendszerteljesítményű kombinációval 6,5 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás tempót a kocsi, míg a végsebessége ugyanúgy 250 km/óra, akár 5,0 literes V8-as modellekék. Tekintve, hogy a használt hibrid rendszer párhuzamos kialakítású, így a villanymotor önállóan is képes mozgatni a járművet, 40 km tehető meg így. Ha a 12,3 kWh-s lítium-ion akkumulátorok lemerülnek, akkor egy hagyományos konnektorról négy óra alatt tölthető fel, de természetesen menet közben, a lassítási fázisokban a generátor is visszatáplálja az energiát.
Az XJ e-re keresztelt modell a gyártó közlése szerint 3,2 liter átlagfogyasztást produkál, így egy tanknyi üzemanyaggal 1092 kilométerre is eljuthat.