A fejlesztők elmondása szerint a 795 lóerős gép utcai Michelin abroncsokon, és könnyített Weissach konfigurációban vágott neki a körnek (Ez utóbbi 34 kilogramm mínuszt jelent, főképp az audiorendszer és a légkondicionáló hiányának köszönhetően). A hiperdrága különlegesség gyomrában 4,6 literes V8-as 570 lóerős benzinmotor dolgozik, amit a hátsó tengelynél 122 lóerős, az első tengelynél 109 lóerős villanymotorok segítenek. A kivehető targatetővel készülő, kétüléses sportkocsi 3 másodpercnél rövidebb idő alatt gyorsul majd 100 km/órára, végsebessége 325 km/óra lesz. Mind a négy kereke kormányzott.
Így sikerült elérni a 7 perc 14 másodperces időt, amivel a Nissan GT-R-t taszították le a trónról a stuttgartiak. Jól is jön a siker, mert ha valaki körülbelül 180-220 millió forintot költ majd az autóra, annak kell egy melldagasztó tény a bankkártyapusztító alapár mellé.
Használt Porschék a Vezess.hu keresőjében, csorgasson nyálat ön is!