Citroen, Mitsubishi és Peugeot villanyautó. Keresse meg a három különbséget!
Fotó megosztása:
A Mitsubishi fejlesztését vette meg a francia PSA-csoport, és mindkét márkaneve alatt sikerrel árulja a kocsit Európa boldogabbik felén
Fotó megosztása:
Pár apró különbség, pár százalék árdifferencia
Fotó megosztása:
Hossz, szélesség, magasság: minden ugyanaz
Fotó megosztása:
Az autógyártás jövőképét már jó pár éve úgy vázolja fel pár szakértő, hogy jó, ha egy tucat autógyártó életben marad a v
Fotó megosztása:
A jövő parkolóképe?
Fotó megosztása:
Egy bálna Merci, 7-es BMW vagy A8-as ára a három kisautó
Fotó megosztása:
A Citroen és a Mitsu szerelőnyílás-fedele élre vasalt, a Peugeot-é középen nyomott
Fotó megosztása:
Az autókölcsönzők már felfedezték, a Sixt flottát rendelt belőlük
Fotó megosztása:
A Peugeot a hátsó lámpát is megváltoztatta. Az oroszlán ez elektromos autóban fehér betétet visel
Fotó megosztása:
A Mitsubishi C-oszlopán nincs plakett
Fotó megosztása:
Kis embléma jelzi a tetőoszlopon: nem szeretem a benzint!
Fotó megosztása:
A Mitsubishiben más a rádió, mint a franciákban, a váltókarnak pedig van két extra takarékos állása
Fotó megosztása:
A Citroen hangulatos barna betéteket kapott
Fotó megosztása:
A Peugeot a legunalmasabb belül a szürke kárpittal, de a fehér betétet oroszlán azért feldobja
Fotó megosztása:
Viselkedésre természetesen teljesen egyforma a három farmotoros-hátsókerekes
Fotó megosztása:
Dinamikus, lendületes autócskák, élmény velük az a 110-120 kilométer, amit jó időben, klíma és fűtés nélkül tudnak egy töltéssel
Fotó megosztása:
A töltők, akkuk, motorok is teljesen egyformák
Fotó megosztása:
A három autónak már sorba kellene állni az eddigi egyetlen magyar köz-töltőponton
Fotó megosztása:
Dániában piacvezető a kisautók között 2011-ben ez a modell
Fotó megosztása:
Magasabb, mint széles: japán szükségletek alapján tervezték őket metropolisok utcáira
Fotó megosztása:
A Citroen és a Mitsubishi sötétebb foncsorral vívja a konkurenciaharcot
Fotó megosztása:
Négy felnőtt négy laptoptáskával kényelmesen elfér a kisautóban, ha össze is és a válluk párosával
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Dieter Zetsche, a Daimler AG igazgatóságának elnöke azonban a mostani feltételek mellett irreális célnak tartja az egymilliós darabszámot, szerinte reálisnak a 600 ezer tekinthető.
Ha a kormány mégis el akarja érni ezt a célt, akkor Zetsche szerint „napirendre kell tűzni a vásárlási kedvezmények kérdését”.
Ugyanakkor a közlekedési miniszter és a gazdasági miniszter egyelőre mereven elzárkózik attól, hogy a vásárláshoz az állam kedvezményeket nyújtson, s ezen a véleményen van maga a kancellár is.
Német lapbeszámolók szerint az év elején mindössze 4500 elektromos autó volt forgalomban Németországban, miközben a teljes gépkocsiállomány 43 millióra tehető.
Forrás: MTI