150 és 170 híján a B 180 a legalacsonyabb árú modell a B-osztályból. A Kecskeméten is készülő autót a 122 lóerős turbómotorral teszteltük
Fotó megosztása:
Igen halk a motor, a diszkréció erőleadásán is érződik
Fotó megosztása:
1,4 tonnás a B 180. 10,4 s alatt gyorsul százra, végsebessége 190 km/óra, szabványos átlagfogyasztása 5,9 liter. Még pár szám: 200 Nm-es nyomatékát 1250-től 4000-ig folyamatosan tartja
Fotó megosztása:
Alacsonyabb lett elődjénél, méreteivel a Golf Plusra és a SEAT Alteára hasonlít
Fotó megosztása:
Hajszolva 7,6, kíméletesen vezetve 6,3 litert fogyasztott országúton
Fotó megosztása:
Megnyugtatóan stabil, de rugózási kényelemben jobbat vártunk egy Mercedestől
Fotó megosztása:
Látványosan világít az alsó LED-sor és főleg a felső fényív
Fotó megosztása:
A Mercedes hozta divatba a tükörindexet jó tíz éve
Fotó megosztása:
Nincs már 150 és 170
Fotó megosztása:
1,6 literes a benzines turbómotor
Fotó megosztása:
Elegáns belül a B-osztály
Fotó megosztása:
Gyönyörű a műszerfal, látni, sok extrával értékes autónak tűnik a B 180
Fotó megosztása:
Nagyon könnyen jár a hatfokozatú kézi váltó, áttételezése feltűnően hosszú
Fotó megosztása:
Ennél a menürendszernél jobb van az Audikban
Fotó megosztása:
A 123-as szériát idézik a kerek levegőkilépők
Fotó megosztása:
Jó fogású a kormány
Fotó megosztása:
Innen merülhetünk alá a viszonylag logikus menürendszerben
Fotó megosztása:
Feltűnően gyorsan bemelegszik a motor
Fotó megosztása:
Kellemes, jól kidekázott erőkkel forgatható a vezérlőgomb
Fotó megosztása:
Használaton kívül félrehajtható a telefonkonzol, hogy ne vegye el az egész rakodóhelyet
Fotó megosztása:
Kényelmesek az első ülések. Az előrebuktatható támla ritkán kell, de akkor nagy segítség
Fotó megosztása:
Leghátra tolva tágas a hátsó lábtér
Fotó megosztása:
Kamera segít tolatni
Fotó megosztása:
Jó nagy a csomagtér, 486 literes alapesetben
Fotó megosztása:
1545 literre bővíthető a csomagtartó
Fotó megosztása:
Furcsa: indulás után fél órát dugóban állva sem enged 20 liternél nagyobb átlagfogyasztást kiírni a számítógép
Fotó megosztása:
A Mercedesekben ne műszerfali kapcsolóval, hanem a menüből kapcsolható ki az ESP
Fotó megosztása:
Van minden. Felülről: a követési távolság csökkenésére figyelmeztető rendszer, fáradásérzékelés, holttérfigyelő és sávtartó berendezés
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
a videó a hirdetés után indul
A szórakoztató információs magazinműsor szakértője Borsi Gergely autóversenyző, ötszörös magyar bajnok, a műsorvezető Nagy Sándor, az autós világ laikus érdeklődője, mintegy a nézők képviseletében.
Szombaton 13:00-kor várja a nézőket a Story4 csatornán az autós műsor. Aki lemarad az adásról, a következő hétfőn este 23:30-kor pótolhatja a mulasztást. Az Autogram korábbi adásai teljes egészében megnézhetőek a vezess.hu videótárában.