Hátköznapokon két személynek teljesen jól használható, a fogyasztás 9-10 liter, a futómű nem fárasztóan kemény
Fotó megosztása:
243 literes a csomagtér, egy Yarisé 286
Fotó megosztása:
Lehetne itt pótkerék, de a tesztautóba nem került
Fotó megosztása:
Kalodaként tartanak a kagylósított sportülések, ennél jobb nincs, ha igazán autózni akar az ember
Fotó megosztása:
Élénk, agilis mozgás, mindig, minden pillanatban. Ezt kínálja a csak 1239 kilós GT86
Fotó megosztása:
Másképp látok minden kanyart, minden körforgalmat, mióta leadtam a GT86 kulcsait. Az átlagautó nem fordul, csak caflat az íven, minden porcikám visszavágyik a vezetés örömére épített japán vasba.
Fotó megosztása:
Segít farolgatni az önzáró diffi és a gyengén tapadó fehér beton
Fotó megosztása:
Rovarszerű formák, ahogy ez most divat Japánban
Fotó megosztása:
Szépségéből nem fog veszíteni, mivel most sem az
Fotó megosztása:
A Subaru motorja segít a tömegközéppont alacsonyan tartásában, igaz, sokak szerint nyomatékszegény
Fotó megosztása:
6400 és 6600 között adja le a szívó boxermotor a 205 Nm-es nyomatékmaximumot. Alaktényezője elég jó, 0,27
Fotó megosztása:
Két hatalmas kipufogó, diffúzorféle műanyag, morcos, harsány a far, ahogy az egy sportkupéhoz illik
Fotó megosztása:
Néhol ázsiai bazártuning-hangulat üti fel a fejét
Fotó megosztása:
Több helyen visszaköszön a nyolcvanhatos szám
Fotó megosztása:
Több helyen visszaköszön a nyolcvanhatos szám
Fotó megosztása:
Puritán, sportos a belső tér
Fotó megosztása:
A Toyota valaha gyártott legkisebb kormányát kapta meg a GT86
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Középen a fordulatszámmérő kap hangsúlyt, ahogy az egy sportautóban illik
Fotó megosztása:
A menetstabilizáló három fokozatban engedi a mókát. Ha három másodpercig nyomjuk a gombot, teljesen szabad kezet kapunk
Fotó megosztása:
Érintőképernyős az LCD-képernyő, de ez nem sokat segít, a zenék között tallózni a kormányról száműzött gombok nélkül nem egyszerű
Fotó megosztása:
A kétzónás klíma mellett muzeális digitális órát kapunk, ez valószínűleg a japán humor megnyilvánulása
Fotó megosztása:
Gombnyomásra indul az alapjáraton visszafogott boxer
Fotó megosztása:
Sűrű osztása miatt nehéz leolvasni a sebességmérőt. Persze ez a rendőröket nem hatja meg, ezért inkább figyeljük a fordulatszámmérőbe integrált digitális kijelzőt
Fotó megosztása:
50 literes a tank
Fotó megosztása:
Egyszerűen sportos a belső, kevés bőr kiegészítő és karbonhatású betétek dobják fel a hangulatot
Fotó megosztása:
Kell a mély pohártartó, nehogy megszökjenek a hirtelen jött terhelésváltásoknál
Fotó megosztása:
A váltó mesteri, katonásan pattannak a fokozatok
Fotó megosztása:
A Toyota GT86 várja a kihívókat, ahogy mi is!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Most az Autogram stábja is próbára teszi, így az ötszörös magyar ralibajnok Borsi Gergely autóversenyző kezei között is megmutathatja mire képes. Ráadásul ellenfelet is kap egy városi mini személyében. Feltűnik a megújult smart.
A műsorból az is kiderül miért fontos kipróbálni az autókat vásárlás előtt, de biztosítás témában is kaphatnak tanácsokat. Persze nem hiányoznak majd Nagy Sanyi laikus, szókimondó megjegyzései sem.
a videó a hirdetés után indul
Szombaton 13:00-kor várja a nézőket a Story4 csatornán az autós műsor. Aki lemarad az adásról, a következő hétfőn este 23:30-kor pótolhatja a mulasztást. Az Autogram korábbi adásai teljes egészében megnézhetőek a vezess.hu videótárában.