A nagyobb profit elérése érdekében nem csoda, hogy még idén piacra kívánják dobni a megújult Lamborghini Gallardo roadster változatát, a Spydert is, hiszen a már közel tíz éve gyártott modell korosnak számít a konkurencia mellett.
A teljesen új modell érkezéséig be kell érnie a nagyérdeműnek a kisebb-nagyobb ráncfelvarrással. A módosítások- a kupéváltozattal egyetemben- legfőképp az autó orrát, és hátulját érintették. Átrajzolták az első lökhárítókat, a nagyobb légbeömlő mellett mindkét oldalon trapéz és háromszög alakú nyílásokkal igyekeztek izgalmasabbá tenni az összképet. A hátsó rész átdolgozásával megnövelték a légynyílások méretét, amelyek így a V10-es 560 lóerős motor jobb hőleadása mellett az első lökhárító szögletes formavilágával is harmonizálnak.A Spyder új, 19 colos, kéttónusú, polírozott „Apollo” alufelnit is kapott, ami valószínűleg a kupéváltozat mellett voksoló ügyfelek számára is választható opció lesz.
Elkészült továbbá a Párizsi Autószalonon bemutatott, korlátozott darabszámban kapható, 570 lóerősre hizlalt Gallardo LP570-4 Superleggera Edizione Tecnica nyitható tetős változata is. A limitált példányok- csakúgy mit a kupé esetében- a nagyobb teljesítmény mellett erősebb fékekkel, fix hátsó szárnnyal, egyszerűbb felszereltséggel, de különleges, egyedi igények alapján készített színkombinációkban kerülnek majd gazdájukhoz.
A Lamborghini reményei szerint, az apró módosítások talán még pár évig elegendőek lesznek arra, hogy továbbra is potenciális konkurenciái maradjanak a Ferrarinak.