Az októberben kiadott árlistával nyilvánossá váltak a Škoda Rapid árai. Az alsó középkategóriát megcélzó limuzin háromféle benzines és egy dízelmotorral vásárolható meg Magyarországon.
Alapverzió 75 lóerővel
A legolcsóbb a 75 lóerős, ezerkettes, háromhengeres szívómotor. Szintén 1,2 literes, de négyhengeres az 1,2 TSI 86 és 105 lóerős változata, a kínálat jelenleg egyetlen dízelmotorja a 105 lóerős 1,6 TDI.
A Škoda legfrissebb árlistájából kiderültek a Rapid árai. A családi autó valamivel hárommillió felett kapható
A Škoda legfrissebb árlistájából kiderültek a Rapid árai. A családi autó valamivel hárommillió felett kapható
Fotó megosztása:
Lépcsős hát, de ötödik ajtóval. A Daihatsu Applause, az első Toledo és a mai Superb trükkjét a Rapid is tudja
Lépcsős hát, de ötödik ajtóval. A Daihatsu Applause, az első Toledo és a mai Superb trükkjét a Rapid is tudja
Fotó megosztása:
A SEAT Toledo árlistája még nincs kész. A két autó megegyezik egymással, ugyanott is készülnek. Szerintünk a 86 lóerős 1,2 TSI a legjobb választás hozzájuk
A SEAT Toledo árlistája még nincs kész. A két autó megegyezik egymással, ugyanott is készülnek. Szerintünk a 86 lóerős 1,2 TSI a legjobb választás hozzájuk
Fotó megosztása:
A SEAT Toledo árlistája még nincs kész. A két autó megegyezik egymással, ugyanott is készülnek. Szerintünk a 86 lóerős 1,2 TSI a legjobb választás hozzájuk
Összesen 3+1 féle felszereltséggel kapható a Polo-Fabia-Ibiza-alapú, de külső méreteivel az első Octaviára, hátsó lábterével majdnem a Superbre hasonlító autó. A plusz egy az Easy nevű alapkivitel, amely csak a háromhengeres benzinessel társítható, így sikerült 3 199 360 forintra lenyomni a belépőmodell árát.
Nem érik meg az ötmilliós TDI-k
Az Easy felett az Active, Ambition és Elegance kivitelek jönnek. A legtöbbe a dízelmotoros, Elegance felszereltségű modell kerül, amelynek ára meghaladja az 5,3 millió forintot, de az 1,6 TDI Active változatban is 4,7 milliós autó.