A 3008-as eleve érdekes félszerzet: kompakt, de nagyobb, terepjárós, de egyterűs is, ronda, de finom. Dízel-hibriddel aztán végképp nem tudjuk hova tenni
Fotó megosztása:
Érdekesen szép formai részletmegoldásokból áll össze a 3008-as érdekesen csúnya egésze
Fotó megosztása:
Pici lámpák a sarkokon, hatalmas embléma, gyerekfejnyi tükrök, apró ködlámpák irdatlan fészkekben - különös dizájnkísérlet a 3008 frontja
Fotó megosztása:
A magas, masszív orr mögött a kompakt méretű testtel nagyon orrnehéz a forma
Fotó megosztása:
A magas, masszív orr mögött a kompakt méretű testtel nagyon orrnehéz a forma
Fotó megosztása:
Az egyterűs sziluett és az előredőlő tömeg profilból még az utóbbi két évtized egyik legcsúnyább szériaautóját, a Daewoo Tacumát is megidézi egy kicsit
Fotó megosztása:
Nyílhegy alakú hátsó lámpatesttel lövi fenéken magát a 3008
Fotó megosztása:
Nyílhegy alakú hátsó lámpatesttel lövi fenéken magát a 3008
Fotó megosztása:
Egyes részletei nem is csúnyák
Fotó megosztása:
Egyes részletei nem is csúnyák
Fotó megosztása:
A tükör előtt az egyik büszke HY4 felirat a temérdekből: a Peugeot nagyon büszke arra, hogy ő csinálta meg a világ első dízel-hibrid személyutóját
Fotó megosztása:
Kis hibrid-embléma a hátsó lámpa alatt
Fotó megosztása:
A manapság szinte kötelező LED-es menetjelző fény nem ront a 3008 megjelenésén. Mondjuk nem is nagyon tudna
Fotó megosztása:
Első, második és harmadik pillantásra is kusza a kezelőszervek tömege, de használatban meglepően könnyű ellavírozni a gombok, billentyűk, tárcsák között
Fotó megosztása:
Űrhajó-technikás autóhoz képest meglepően sivár a kormány, ami azért van, mert a Peugeot nem a kormányra, hanem a kormány mögötti fülekre szokta tenni a tempomat, a rádió és a telefon gombjait
Fotó megosztása:
A vezetői környezet kellemes a 3008-asban. A minőség viszont nem prémiumautós, erőteljes nyöszörgések jönnek időnként olcsó műanyagok közül
Fotó megosztása:
A két nagy óra között rég ismert PSA-kijelző a számítógép információinak megjelenítésére
Fotó megosztása:
A hibridrendszer energiaáramlási sémája: honnan hova megy az erő?
Fotó megosztása:
Fordulatszámmérő helyett a leadott rendszerteljesítményt mutatja a bal oldali óra
Fotó megosztása:
Klímakonzol kis kijelzőkkel, tekerentyűkkel és gombokkal: példásan egyszerű és logikus kezelni
Fotó megosztása:
A multimédia-konzol logikáját sokáig kell tanulni, még készségszinten kezeli az ember
Fotó megosztása:
Az új Mini óta időnként fel-feltűnik itt-ott a '60-as évek világát idéző billentyűs kapcsoló; a Peugeot se bírta megállni
Fotó megosztása:
A Peugeot-Citroen autók több évtizede ugyanolyan bajuszkapcsolóval készülnek. A félig elektromos modell is ezt kapta
Fotó megosztása:
Látványos kütyükkel próbálja a gyártó alátámasztani, hogy ez a kocsi egy majd' tízmilliós autó. De még így sem egyszerű elhinni
Fotó megosztása:
A menürendszert szokni kell, franciásan ostoba megoldásokat kell megtanulni a kezeléséhez (a hangerőszabályzás gombokkal, a csatornaléptetés tekerentyűvel történik, ilyesmi)
Fotó megosztása:
A Peugeot zseniáli head-up display-e. A vetített információk nem a szélvédőn, hanem egy felhajtott üveglapon jelennek meg. Így nem kell minden egyes kocsin külön kalibrálni a rendszert
Fotó megosztása:
A széles középkonzol nagyobbnak mutatja a 3008-at, mint amilyen
Fotó megosztása:
A programválasztó tárcsa: kiválaszthatjuk, hogy füst nélkül, fix 4x4-gyel vagy a motort a végsőkig hajszolva, sportosan akarunk közlekedni. Aztán, ha a kocsi máshogy gondolja, csak a tárcsa forog, de a piros pötty marad az AUTO módnál
Fotó megosztása:
Ez a valami helyettesíti az automata választókarját. Valójában inkább csak egy irányváltó: van előre, hátra és üres állása. Az M módban a kormányfülekkel kézzel kapcsolgathatjuk a robotváltó fokozatait, P, azaz a kereket rögzítő parkoló mód nincs
Fotó megosztása:
Még egy büszke HY4 felirat a kormányon: a Peugeot igyekszik sulykolni, hogy hibridrendszere egyben 4x4 rendszer is
Fotó megosztása:
Öblös, tágas csomagtartó, videóbemenettel
Fotó megosztása:
Öblös, tágas csomagtartó, videóbemenettel
Fotó megosztása:
Egyen-PSA ablakemelő-konzol
Fotó megosztása:
Az alsó gombokkal a tripcomputer menüjében mászkálhatunk, a felső gombokkal biztonsági rendszereket iktathatunk ki, ESP-től emelés-riasztásig
Fotó megosztása:
Az ülések kényelmesnek látszanak, de hosszabb távon (100-150 km felett) derékfájdítónak bizonyultak
Fotó megosztása:
Elektromos állítású vezetőülés és akarva-akaratlanul állandóan bekapcsolódó ülésfűtés-tárcsa
Fotó megosztása:
Még egy emlékeztetés, hogy hibridre szállunk
Fotó megosztása:
A hátsó traktus gyerekbarát, tágas, világos, pláne a feláras panoráma üvegtetővel
Fotó megosztása:
Bár hibridként is jól pakolható, tágas autó a 3008, egy benzines modell tulajdonosa azt mondta, semmiképp nem kéne neki ez a kocsi a saját 1,6-osa helyett, mert a csomagtartóból túl sokat vesz el a hátsó hajtás és az akkumulátor
Fotó megosztása:
Apró malőr: az üléstámla viszabillentéskor becsípi az övet
Fotó megosztása:
Minimalista szellőzőrostélyok a hátul ülőknek
Fotó megosztása:
Terepjárósan osztva nyíló ötödik ajtó
Fotó megosztása:
A kiszámolt fogyasztás 6,05 liter volt százon, vegyes üzemben, nem kímélve, de nem is ütve-vágva. Annyi, mint egy sima dízelé - csak ez összkerekes és automata is a dízelség mellett
Fotó megosztása:
Az alsó ajtón két megtermett férfi elüldögélhet, kibírja
Fotó megosztása:
A nem-hibrid 3008-ban itt egy sík padlós, egybefüggő hatalmas üreg van. A hibridben meg egy műanyaggal burkolt akkumulátortömb
Fotó megosztása:
A nem-hibrid 3008-ban itt egy sík padlós, egybefüggő hatalmas üreg van. A hibridben meg egy műanyaggal burkolt akkumulátortömb
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A műsorban tesztelik az új Volkswagen Bogarat, emellett számos hasznos információt tudhatunk meg a használtautó-vásárlásról, illetve az autólopáshoz kapcsolódóan a cascóról.
a videó a hirdetés után indul
A szórakoztató információs magazinműsor szakértője Borsi Gergely autóversenyző, ötszörös magyar bajnok, a műsorvezető Nagy Sándor, az autós világ laikus érdeklődője, mintegy a nézők képviseletében.
Szombaton 13.00-kor várja a nézőket a Story4 csatornán az autós műsor. Aki lemarad az adásról, a következő hétfőn este 23.30-kor pótolhatja a mulasztást. Az Autogram korábbi adásai teljes egészében megnézhetőek a vezess.hu videótárában