Nem nagyon lelkesedem a kisautókért, de a Volkswagen Up! kifejezetten piszkálta a fantáziámat. Aprócska, kis fogyasztású városi autó, teljesen friss műszaki tartalommal, és tágasnak ígért belsővel. Ez izgalmasan hangzik
Nem nagyon lelkesedem a kisautókért, de a Volkswagen Up! kifejezetten piszkálta a fantáziámat. Aprócska, kis fogyasztású városi autó, teljesen friss műszaki tartalommal, és tágasnak ígért belsővel. Ez izgalmasan hangzik
Fotó megosztása:
Fekete üvegfelület zárja az autót
Fekete üvegfelület zárja az autót
Fotó megosztása:
Oldalról úgy fest, mint egy régi Twingo
Oldalról úgy fest, mint egy régi Twingo
Fotó megosztása:
Alapból 251 literes a csomagtartója, de hajtogatás után 951 literesre növelhető a tér
Alapból 251 literes a csomagtartója, de hajtogatás után 951 literesre növelhető a tér
Fotó megosztása:
Óriási ajtajai vannak
Óriási ajtajai vannak
Fotó megosztása:
Hiába az elefántfülnyi ajtó, hátra mégsem könnyű bemászni
Hiába az elefántfülnyi ajtó, hátra mégsem könnyű bemászni
Fotó megosztása:
Bonyolult minta a lámpatestben
Bonyolult minta a lámpatestben
Fotó megosztása:
Mindkét oldala tükörként működik
Mindkét oldala tükörként működik
Fotó megosztása:
Up White
Up White
Fotó megosztása:
Kis autó, gigantikus emblémával az orrán
Kis autó, gigantikus emblémával az orrán
Fotó megosztása:
A visszapillantó elég nagy és tolatóradar is kapható hozzá
A visszapillantó elég nagy és tolatóradar is kapható hozzá
Fotó megosztása:
Ködlámpa króm keretben
Ködlámpa króm keretben
Fotó megosztása:
Lemezfelni, rafinált dísztárcsával
Lemezfelni, rafinált dísztárcsával
Fotó megosztása:
Elegáns krómcsík dobja fel az oldalát
Elegáns krómcsík dobja fel az oldalát
Fotó megosztása:
Rafinált hátsó lámpa
Rafinált hátsó lámpa
Fotó megosztása:
Fekete üveg a csomagtartó ajtaja
Fekete üveg a csomagtartó ajtaja
Fotó megosztása:
Háromhengeres, nyomatékos kis motor morog az Up orrában
Háromhengeres, nyomatékos kis motor morog az Up orrában
Fotó megosztása:
Kicsi, de ellenálló az Up!
Kicsi, de ellenálló az Up!
Fotó megosztása:
Vastag műanyagcsík dobja fel a belső hangulatát
Vastag műanyagcsík dobja fel a belső hangulatát
Fotó megosztása:
A jobboldali ablakot innen bizony nem engedjük le
A jobboldali ablakot innen bizony nem engedjük le
Fotó megosztása:
Ismerős VW-es egyenkapcsolók
Ismerős VW-es egyenkapcsolók
Fotó megosztása:
Up!-os dombormű a kormány alján
Up!-os dombormű a kormány alján
Fotó megosztása:
Van icipici fordulatszámmérő is
Van icipici fordulatszámmérő is
Fotó megosztása:
Többféle műszert tehetünk a kiszedhető kijelzőre
Többféle műszert tehetünk a kiszedhető kijelzőre
Fotó megosztása:
A legtöbb tekergetni- és nyomkodni-való ide került
A legtöbb tekergetni- és nyomkodni-való ide került
Fotó megosztása:
Ötfokozatú a váltó
Ötfokozatú a váltó
Fotó megosztása:
Minimalista pohártartó
Minimalista pohártartó
Fotó megosztása:
Egy díszes szellőzőrostély
Egy díszes szellőzőrostély
Fotó megosztása:
A sebességmérő skálája uralja a műszerfalat
A sebességmérő skálája uralja a műszerfalat
Fotó megosztása:
Hímzett, fűthető bőrülések
Hímzett, fűthető bőrülések
Fotó megosztása:
Rendes anyagokból építették
Rendes anyagokból építették
Fotó megosztása:
Normális méretű embereknek van ott elég hely
Normális méretű embereknek van ott elég hely
Fotó megosztása:
Szép, átgondolt, de semmi extra poén nincs benne
Szép, átgondolt, de semmi extra poén nincs benne
Fotó megosztása:
A bemélyedés szinte a külső lemezig tart, de így kényelmesebb a hátsó sor
A bemélyedés szinte a külső lemezig tart, de így kényelmesebb a hátsó sor
Fotó megosztása:
Az éppen fentragadt kalaptartó
Az éppen fentragadt kalaptartó
Fotó megosztása:
Többszintes a csomagtartó és még a pótkeréknek is van hely
Többszintes a csomagtartó és még a pótkeréknek is van hely
Fotó megosztása:
Miért nem farmotoros és hátsókerék-hajtású, mint a Mitsubishi i vagy a smart? - nyomasztom a gyári szakértőket az Up! technikájával kapcsolatban
Miért nem farmotoros és hátsókerék-hajtású, mint a Mitsubishi i vagy a smart? - nyomasztom a gyári szakértőket az Up! technikájával kapcsolatban
Fotó megosztása:
Jó térkínálat, rövid túlnyúlásokkal: ezt a két előnyt ígérte a farmotor a 2007-es tanulmány idején
Jó térkínálat, rövid túlnyúlásokkal: ezt a két előnyt ígérte a farmotor a 2007-es tanulmány idején
Fotó megosztása:
2013-tól lesz belőle elektromos verzió is, az első ülések közé és a hátsó ülések alá elhelyezett akkukkal
2013-tól lesz belőle elektromos verzió is, az első ülések közé és a hátsó ülések alá elhelyezett akkukkal
Fotó megosztása: