Világszerte 132 ezer BMW-t adtak el októberben, 15,4 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, soha ennyi bajor modell nem kelt el októberben. A csoporthoz tartozó MINI-vel és Rolls-Royce-szal együtt 13 százalékkal 157 ezerre nőtt a forgalom. Az év tíz hónapját vizsgálva a BMW autós részlege 8,8 százalékkal növelte eladásait a tavalyi év hasonló időszakához képest, 1 493 153 autót forgalmaztak.  

Csak BMW-ből a tavalyi első tíz hónappal összevetve 9,3 százalékkal több 1,24 millió kelt el idén, így továbbra is megelőzi a konkurenciát a cég, miután ebben az időszakban Audiból 1,22 millió Mercedesből 1,07 millió kelt el.
 
A BMW korábban közölte, hogy a harmadik negyedévben az árbevétel 14 százalékkal 18,8 milliárd euróra, a nettó nyereség pedig 16 százalékkal 1,29 milliárd euróra nőtt a múlt év hasonló időszakához képest. Ezzel meghaladta az elemzői várakozásokat.

A BMW annak köszönheti az autóiparban kiugróan jónak számító eredményeit, hogy kevésbé árérzékeny luxuskocsikat gyárt, és erőteljesen jelen van a kínai és az amerikai piacon, ahol erős a kereslet az ilyen márkák iránt. Európában már öt éve csökken az új gépkocsik eladása, de a globális gazdasági lanyhulás miatt lassul a kereslet Kínában is.