Zsúfolt gyár
Zsúfolt gyár
Fotó megosztása:
A gyárkapuban eltettük a fényképezőgépet, ez az utolsó saját kép
A gyárkapuban eltettük a fényképezőgépet, ez az utolsó saját kép
Fotó megosztása:
Az épület mögött már a gyár van
Az épület mögött már a gyár van
Fotó megosztása:
Katonás rendben az alkatrészek
Katonás rendben az alkatrészek
Fotó megosztása:
Alaposan átnéznek mindent, mielőtt kimegy a kapun
Alaposan átnéznek mindent, mielőtt kimegy a kapun
Fotó megosztása:
Épül a V8-as motor
Épül a V8-as motor
Fotó megosztása:
Mindent ellenőriznek
Mindent ellenőriznek
Fotó megosztása:
Emblémák nagy kupacban
Emblémák nagy kupacban
Fotó megosztása:
Alapos ellenőrzés
Alapos ellenőrzés
Fotó megosztása:
Robotok itt is vannak
Robotok itt is vannak
Fotó megosztása:
Ragasztják a bőrborítást
Ragasztják a bőrborítást
Fotó megosztása:
Kézi munka
Kézi munka
Fotó megosztása:
Szakértő szem vizsgálja a borjúbőrt
Szakértő szem vizsgálja a borjúbőrt
Fotó megosztása:
Nem jöhet be a víz
Nem jöhet be a víz
Fotó megosztása:
Szép lassan épül össze egy Porsche
Szép lassan épül össze egy Porsche
Fotó megosztása:
Érkezik a bőr alapanyag
Érkezik a bőr alapanyag
Fotó megosztása:
Őt kerestük
Őt kerestük
Fotó megosztása:
Úgy látszik, a Jóisten felém fordította orcáját. Nemrég, a hivatalos nemzetközi bemutatón már vezethettem Porsche Panamerát, és most ismét Stuttgartban vagyok, hogy repetázzak
Úgy látszik, a Jóisten felém fordította orcáját. Nemrég, a hivatalos nemzetközi bemutatón már vezethettem Porsche Panamerát, és most ismét Stuttgartban vagyok, hogy repetázzak
Fotó megosztása:
Elöl trónol a motor
Elöl trónol a motor
Fotó megosztása:
Elegáns a négyajtós Porsche is
Elegáns a négyajtós Porsche is
Fotó megosztása:
Gyönyörű görbületek
Gyönyörű görbületek
Fotó megosztása:
Nincs baj, csak az előmelegítő okádja a füstöt
Nincs baj, csak az előmelegítő okádja a füstöt
Fotó megosztása:
A sárga féknyereg jót jelent
A sárga féknyereg jót jelent
Fotó megosztása:
Nincs igazán borzongató hangja
Nincs igazán borzongató hangja
Fotó megosztása:
Tisztességes méretű csomagtartó
Tisztességes méretű csomagtartó
Fotó megosztása:
Nyílik, csukódik a légterelő
Nyílik, csukódik a légterelő
Fotó megosztása:
Ezer gombbal állítható be az ülés
Ezer gombbal állítható be az ülés
Fotó megosztása:
Csodás műszerezettség
Csodás műszerezettség
Fotó megosztása:
Kényelmes, jószagú belső
Kényelmes, jószagú belső
Fotó megosztása:
Hagyományosan baloldalon a slusszkulcs
Hagyományosan baloldalon a slusszkulcs
Fotó megosztása:
Mindent megmutat
Mindent megmutat
Fotó megosztása:
Kockás has a motortérben
Kockás has a motortérben
Fotó megosztása:
Dízel bizony!
Dízel bizony!
Fotó megosztása:
Hátul kettéválik a kartámasz
Hátul kettéválik a kartámasz
Fotó megosztása:
A navigációs képernyő a műszerfalon is megjeleníthető
A navigációs képernyő a műszerfalon is megjeleníthető
Fotó megosztása:
Csak négyszemélyes
Csak négyszemélyes
Fotó megosztása:
Szellőzés is jár a hátsóknak
Szellőzés is jár a hátsóknak
Fotó megosztása:
Itt nem hiányzik a kéziváltó, kényelmes, pontos, gyors az automatikus
Itt nem hiányzik a kéziváltó, kényelmes, pontos, gyors az automatikus
Fotó megosztása:
Ezt a küszöböt jó átlépni
Ezt a küszöböt jó átlépni
Fotó megosztása:
Ennyit mért a fedélzeti számítógép
Ennyit mért a fedélzeti számítógép
Fotó megosztása:
Autóformájú kulcs
Autóformájú kulcs
Fotó megosztása:
A Porsche leállítja kétüléses sportautó hétvégi gyártását legnagyobb üzemében. A tervezett lépésre a név nélkül szivárogtató gyári források szerint az elmélyülő európai hitelválság miatt immár a luxusautók piacán is fellépő keresletcsökkenés követéséhez van szükség.
Zuffenhausenben januártól heti ötre csökken a munkanapok száma. Iparági elemzők szerint jövőre több mint tíz százalékkal eshet vissza a megrendelések száma Európában. A Porsche egyes menedzserei azt is elképzelhetőnek tartják, hogy a nyolcórás műszakokat egy-egy órával megrövidíti a cég a jövőben.
A Porsche szóvivője ugyanakkor elmondta: a rugalmas gyártási rendszerek fel vannak készítve a piac által kikényszerített hasonló termelési változásokra. Ha a sportkocsik gyártását vissza is kell fogni, a cég kilátásai a teljes portfóliót tekintve nem rosszak. Idén októberre világszerte csaknem negyedével nőtt a Porsche SUV-ok és személyautók kereslete, Kína és az USA vásárlóereje ebben a szegmensben bőven ellensúlyozta a 4,5 %-os európai piaccsökkenést.
A lipcsei üzem, ahol a Panamera, a Cayenne és a jövőre gyártásba kerülő Macan készül, fél éve vezette be a harmadik műszakot, és jelenleg is gőzerővel termel. Ki tudja, a ma születő generáció talán már nem egy 911-es sziluettet skiccel fel, hanem egy terepjárót, ha megkérik, hogy rajzoljon egy Porschét.