Megszületett a roadster a Lamborghini Aventadorból. 700 lóerővel lehet szanaszét zilálni a frizurát
Megszületett a roadster a Lamborghini Aventadorból. 700 lóerővel lehet szanaszét zilálni a frizurát
Fotó megosztása:
Újdonság az Azzuro Thetis nevű világoskék árnyalat. Színe a fény beesési szögétől függően változik
Újdonság az Azzuro Thetis nevű világoskék árnyalat. Színe a fény beesési szögétől függően változik
Fotó megosztása:
A középmotor maradt 6,5 literes szívó V12-es, 700 lóerővel
A középmotor maradt 6,5 literes szívó V12-es, 700 lóerővel
Fotó megosztása:
A négyszögletes esernyő helyét kétrészes, szénszál-erősítésű műanyagfedél vette át
A négyszögletes esernyő helyét kétrészes, szénszál-erősítésű műanyagfedél vette át
Fotó megosztása:
A gyár szerint a valaha volt legizgalmasabb Lamborghini-modell
A gyár szerint a valaha volt legizgalmasabb Lamborghini-modell
Fotó megosztása:
160 felett muszáj volt nyitott tetővel autózni az előddel, az új műanyagteteje jobban bírja az orkánt
160 felett muszáj volt nyitott tetővel autózni az előddel, az új műanyagteteje jobban bírja az orkánt
Fotó megosztása:
A középmotor maradt 6,5 literes szívó V12-es, 700 lóerővel
A középmotor maradt 6,5 literes szívó V12-es, 700 lóerővel
Elkészült az Aventador roadsterváltozata, amely a gyár szerint a valaha volt legizgalmasabb Lamborghini-modell. Nálunk a hátsókerekes, csökkentett súlyú Diablo SE30 Jota is esélyes volna erre a címre, de oda se neki, a Lamborghini Aventador LP 700-4 Roadster valóban nagy kaliber.
Teljes nevét talán tovább tart kiolvasni annál a 3,0 másodpercnél, amíg a nyitott szupersportautó felér 100-ra. Végsebessége is párját ritkítja, 350 kilométer/óra. A motor maradt 6,5 literes szívó V12-es, 700 lóerővel.
Új tetőkonstrukció
Az Aventador LP 700-4 Roadster tetőszerkezete nem azt a szükségmegoldásnak is átmeneti, cserébe jó nehezen feltehető esernyőt idézi, amit elődje viselt vászontető gyanánt. A négyszögletes esernyő helyét kétrészes, szénszál-erősítésű műanyagfedél vette át, amely még hat kilót sem nyom. A tetőn kívül a hátsó szélvédő is leereszthető, mint anno a Honda CRX harmadik generációján, a CRX Del Solon.
A négyszögletes esernyő helyét kétrészes, szénszál-erősítésű műanyagfedél vette át
Újdonság a fotózott autón is látható világoskék árnyalat. Neve Azzuro Thetis, színe a fény beesési szögétől függően változik. Az újdonság világszerte egységes áron, adók nélkül 300 ezer euróért kapható.
1300 kupé tavaly nyár óta
A nyitott Aventador is hű maradt a Lamborghini alapelvéhez: a gyár nem a legesleggyorsabb vagy a legkeményebb, hanem a legdrámaibb hatású szupersportkocsikat kívánja megalkotni. Ez a felállás nagyon tetszik a tehetős autórajongóknak: 2011 nyári bevezetése óta a kupéból 1300-at szállított ki a gyár tulajdonosának.