Az osztrákok masinája egyszer már járt itt, de a gyártó alighanem elégedetlen volt az egyébként tisztességes, bár nem kiemelkedő 8 perc 10 másodperces idővel, mert most, három évvel később ismét elküldte a zöld pokolba csapatát, élén Christophe Haaséval, aki 2008-ban egy KTM-mel megnyerte a GT4 Európa-bajnokságot, nem mellékesen pedig regnáló bajnok a Nürburgringi 24 óráson. Míg 2009-ben az X-Bow 240 lóerős Club Sport kivitele ment körbe a hosszú pályán, most az RR verzióba ültették be a versenyzőt, amelynek Auditól származó, 2.0 TFSI motorja büszke 360 lóerőre képes.
Második körén, repülőrajttal 7 perc 25,72 másodperc alatt teljesítette a kört Haase. A dolog szépséghibája, hogy a gyár nem említi, a 20.600 vagy a 20.832 méteres távot mérték-e – bár valljuk be, ezen fennakadni csupán kötekedés. Ezzel a Pagani Zonda F Clubsport és a Ferrari Enzo közé sorolt be a szélvédelmet hírből sem ismerő, a nagy konkurensek árának töredékébe kerülő osztrák. Emlékeztetőül: az utcai használatra alkalmas járművek között a brit Radical SR8 LM tartja a rekordot 6 perc 48 másodperccel.
A videón jól látszik, hogy az egyenesekben leforog a KTM motorja, így vélhetőleg lehet még javítani ezen az eredményen: az autó brutális teljesítménysúlya nyilván elbírna egy valamivel hosszabb áttételt.