Máris kínál kiegészítőket az új Ferrari F12-höz a Novitec Rosso, pedig  csak most kezdődött meg a sportkocsi első darabjainak kiszállítása. Miközben a német tuningcég gőzerővel dolgozik a kétüléses gép markáns átalakításán, néhány finomabb módosítás máris elérhető.

Német finomítás a Ferrari F12-höz 1
Német finomítás a Ferrari F12-höz 11


A 6,3 literes motor új vezérlőprogramot kapott, amelynél a gyújtás és a befecskendezés jellemzői mellett a maximális fordulatszám is más. Akár 8900-at is foroghat a V12-es motor főtengelye. A változtatások nyomán a maranellói szerkezet maximális teljesítménye 740-ről 763 lóerőre növekedett, a maximális nyomaték 690 Nm helyett 703 Nm. Ennek hatására az F12 végsebessége 340 km/óra helyett 345 km/óra.

Egyedi kipufogó is jár a Ferrarihoz, amely az utastérből hangolható. A kormányon elhelyezett kapcsolóval (manettino) egyébként az autó paraméterei, pl. a menetstabilizáló erőssége, szabályozhatók, immár a kipufogó is követi a parancsokat, hogy versenypályára vagy színházba megy a tulaj.

A karosszéria átalakítása még várat magára, de a látványért azért így is tett a Novitec. Az eredeti 20 colos elemek helyett előre 21, a hátsó tengelyre 22 colos kovácsolt keréktárcsák kerülnek. A kerekek méretét még jobban kihangsúlyozza az új rugók alkalmazása, amivel 40 milliméterrel alacsonyabbra ül a kasztni. Ezt a süllyedést vissza is kaphatja az ügyfél, ugyanis az F12 orra a beépített rendszernek köszönhetően visszaemelhető, ha parkolóházból kell kiállni, vagy fekvőrendőr kerül az autó útjába.   

Nem hiányzik az utastér egyediségének hangsúlyozása, karbon váltófülek, különleges Alcantara- és/vagy bőrborítás díszítik az autót.