A BMW Egyes sorozat előző generációjából készített saját modellt az M GmbH, egyelőre azonban nincs utódja a 340 lóerős 1 M-nek. Az új Egyes sorozat legvadabb tagja az M 135i, amely az alap Egyes gyári tuningolt variánsa. Úgynevezett M Performance Car, amely igazából nem M-es.

Kis BMW 360 lóerővel 1
Kis BMW 360 lóerővel 21


Az AC Schintzer viszont eltörli a különbséget az autóhoz kidolgozott csomagjával, legalábbis a motorteljesítményt illetően. Az új motorvezérlő elektronika és a sportkipufogó használatával további 40 lóerőt csaltak elő a 3,0 literes turbómotorból. Jó hír, hogy az immár 360 lóerős hathengeres viszont nem fogyaszt többet, mint korábban.

Bár az M 135i már eleve sportosabb felfüggesztéssel hagyja el a gyárat, a tuningcég ezen a téren is munkálkodott, alacsonyabbra ültették a kasztnit, miközben 20 colos kerekeket szereltek fel. A látványos felnik mellé krómdíszekkel és egy plusz spoilerrel átalakított első lökhárító és a tetőre szerelt hátsó szárny is társul az egyediség hangsúlyozásáért.

Ha az utastérbe kukkantunk, ott alumínium kiegészítőket találhatunk, eredeti szürke vagy fekete színben, jut belőlük a váltókarhoz, a kézifékkarhoz, az i-Drive vezérlőhöz, a pedálokhoz.

Persze az AC Schnitzer gondolt azokra is, akik nem csúcsmodellt vesznek, így a 118i, 118d és 120d modellek vásárlói is felcicomázhatják autóikat és némi pluszteljesítményhez ők is juthatnak.