100 millió dolláros központot nyit Amerikában a Porsche. Nem véletlenül esett a választás Atlantára, az USA lakosságának nyolcvan százaléka kétórás repülőúttal elérheti. A világ egyik legforgalmasabb reptere szomszédságában épülő komplexum évente 20 ezer látogatóra számít, melynek legalább 15 százalékában potenciális vevőt remél. A kereskedésekkel együttműködve a leendő vásárló megismerkedhetne a márka múltjával, a több mint két és fél kilométeres tesztpályán próbálhatná ki az általa kiválasztott autót. Ez lenne az egyik új „fegyver” a kereskedők kezében. 

Versenypályával nyerne ügyfeleket a Porsche 1
Versenypályával nyerne ügyfeleket a Porsche 13


A Porsche észak-amerikai vezérigazgatója, Detlev von Platen szerint kiváló lehetőséget biztosítana a központ a márka további népszerűsítésére és a leendő vásárlók bizalmának elnyerésére. A 400 munkavállalót foglalkoztató létesítmény  magában foglalna egy szervizközpontot, képzési központot, vásárlói élményközpontot, múzeumot, éttermet, konferencia-központot és egy restauráló üzemet is, továbbá szimulációs gépekkel járulna hozzá a tapasztalatszerzéshez.

A Porsche vásárlóközpontú törekvései nem véletlenek. Az elkövetkezendő években szeretné duplázni az amerikai eladások számát. 2018-ra éves szinten 50 ezer autót szeretnének értékesíteni, szemben a tavalyi 29 023 eladott példányszámmal. Joggal lehet optimista a Porsche, hiszen a bővülő modellpalettájuknak köszönhetően az utóbbi időben jelentősen megnőtt a márka iránti kereslet.