A Porsche-specialista 9ff a GT9 jelentősen átalakított, Vmax verziójával érkezett Európa legnagyobb tuningkiállítására, az Essen Motor Show-ra. Porsche 911-nek látszik, de a jelentős átalakítások miatt inkább a 9ff önálló kreációja Porsche-elemekből. Az ígéretek szerint a papenburgi tuner módosításainak köszönhetően az autó végsebessége elérheti 437 km/órát, amivel túlszárnyalja a Bugatti Veyron Super Sport által felállított, a TÜV és a Guinness által is hitelesített 431,072 km/órás rekordot.

A hathengeres 4,2 literes duplaturbós motor 2 bar töltőnyomás mellett képes 1400 lóerős teljesítményre 7950-es fordulaton, míg nyomatéka 1160 Nm 5600-as fordulaton. A motorhoz hatsebességes szekvenciális váltó csatlakozik, a fokozatok váltófülek segítségével kapcsolhatók.

A hátsó és oldalsó ablakokat átlátszó Makrolon (polikarbonát) elemekre cserélték és jelentősen átdolgozták az autó hátulját is, ennek eredményeként a Vmax GT9 önsúlya 1340 kg.

Az első, 9×19 colos felniken 255/35 ZR 19, míg a hátsó 12,5×20 colos felniken 335/30 ZR20 Continental Vmax gumik gondosodnak a megfelelő tapadásról. A 0-100-as sprintet 3,1 másodperc alatt teljesíti, 100-ról 200-ra 6,8 másodperc alatt gyorsul, de a 300 km/órás sebességhez sincs szüksége 13 másodpercnél többre.