Az elképzelés szerint az M6-oséhoz hasonló lökhárítók, egyedik tükrök, hűtőmaszk kerülne a kocsira, amelynek kiszélesített sárvédői alatt 19 colos kerekek kapnak helyet. Bár itt nem látszik, hátul diffúzor és négy kipufogó dobja fel a látványt, a tető pedig karbonból készülhet.
Műszaki szempontból az M3-as (szedán) és az M4-es (kupé és kabrió) azonos lesz. A pletykák szerint a jelenlegi V8-as szívómotor helyett hathengeres turbó kerül a sportmodellekbe. Úgy tudni a motor teljesítménye nagyjából 450 lóerőre nő.
A nagyobb erő mellé kisebb tömeg társul majd a több műanyag és a könnyebb acélfajták nagyobb arányú használata miatt. A hátsókerék-hajtású autóba aktív differenciálmű kerül, manuális és duplakuplungos automata sebességváltóval is elérhető lesz.
Természetesen gyorsabb lesz a korábbi M3-asnál, 4,4 másodperc alatt gyorsulhat százra, így a végsebessége 250 km/óra lesz. Plusz pénzért rendelhető a korlátozás határának eltolás, úgy 280-nal száguldhat az M4.
Várhatóan 2013 végén mutatkozhat be az új M3, míg az M4-re 2014-ig várni kell.