In medias res: maradt a 450 lóerő és a 430 newtonméter nyomaték.

A felesleges sallangoktól mentes, német hűvösséggel felpimpelt Audi sportkombi átépítése során kínosan ügyeltek a gyáriak által megalkotott elegancia megtartására.

A kevesebb néha több
A kevesebb néha több

A kevesebb néha több


Nem volt szükség hatalmas szárnyra, átplasztikázott lökhárítókra, az RS4 úgy jó, ahogy azt a gyárban megálmodták. Az ABT hitvallása szerint az ízléses tuning valójában akkor igazán hatásos, ha a módosítások jelentős részéről nem feltétlenül megállapítható, hogy az gyári -e, vagy sem.

Ennek tükrében a Johann Abt által alapított cég, az elektronika megpiszkálásával és a kerekek lecserélésével jószerivel elkészültnek minősítette a házi feladatot. A 25mm vastag távtartókra a saját, 20 colos turbina-mintázatú felnijüket szerelték fel. A 4,2-es V8-as motor különösebb megpiszkálása helyett áthangolt, karakteresebb hangú kipufogóval koronázták meg munkájukat.

Persze nem lenne igazi ABT, ha a gyári 250 km/órás sebességkorlátozást nem iktatták volna ki, így a mérethátrányokkal küszködő apukák ezentúl akár 290-el is randalírozhatnak a német autópályákon.