Januárra tervezi az új Corvette bemutatását a Chevrolet. Ennek megfelelően már kész a javítási útmutató a szervizeknek, ebből van most a gyártó problémája. Kiszivárgott ugyanis a program egy részlete (a fékhűtő-terelőlapok beépítése), amely leleplezi az új, C7-es modell orrát.

 

Ferraris az új Corvette 1
Ferraris az új Corvette 25


Mivel a kémfotókról úgy tűnik az autó alapvető formája nem változik, az orrész részletmegoldásai a legérdekesebbek az új modell esetében, amelyek nem titkosak többé.  Továbbra is széles hűtőnyílás jellemzi a kocsi orrát, de immár a motorháztetőn is kialakítottak egy kilépő részt, amely vélhetően jelentősen fokozza a hűtési teljesítményt. Emellett a korábbinál is hangsúlyosabbak az első sárvédők szellőzői.

 

Jelentősen megváltozik a fényszórók kialakítása, amely korábbi – szemből nézve – vízszintes elrendezés helyett, az új modellnél a sárvédő ívét követik. A most látható szögből igen hasonlít a Ferrari 599-esére.

 

Ferraris az új Corvette 26


Korábban tervezte a General Motors, hogy a C7-essel átállnak a Corvette-től szokatlan, de a szupersportkocsikra jellemző – az utasok mögötti- középmotoros kialakításra. A gazdasági válság azonban nem tette lehetővé a drasztikus váltást.

 

Marad tehát az első tengely mögé beépítve a motor, de továbbra is V8-as kialakításban. Várhatóan 6,2 liter hengerűrtartalmú az alapmotor, amellyel nagyjából 450 lóerőt és négy másodperc körüli sprintidőt produkálhat a kocsi. A Z06-ban 7,0 literes szívó, a csúcsmodell a ZR1-ben 6,2-es kompresszoros motor valószínű, 660-670 LE teljesítménnyel.

 

A Detroiti Autószalonon bemutatkozó új sportkocsi várhatóan az év végére vagy 2014 elejére juthat el Európába. Továbbra is kétféle változatban készül, targatetős kupé és kabrió karosszériával vehető meg.