Augusztusban még a fizetésképtelenségről szóltak a hírek a Gumpert háza táján, most azonban ismét az autóké a főszerep. A német manufaktúra tavasszal a Genfi Autószalonon állt elő az olasz Carrozzeria Touring Superleggera stúdióval közös új munkájukkal, amely úgy tűnik, hamarosan valóságossá is válik.
Mostanra a német technikára húzott olasz ruha finomodott valamelyest, de a Tornante továbbra is kellően egyedi, hogy felkeltse a dúsgazdag vevők érdeklődését. A megjelent tervek szerint marad a sirályszárnyas ajtómegoldás, de tervezők igyekeznek még szélesebbnek laposabbnak láttatni a kocsit. Ezért változott a hűtőmaszk, a hátsó lámpák és lökhárító kialakítása is. A motor feletti rész pedig szellőzővé alakult át.
Vélhetően a műszaki tartalom marad, a koncepciónál megismert, azaz az erőt 700 lóerős V8-as biturbo – vélhetően Audi motor – adja, amely hatfokozatú, a kormányról is kapcsolható sebességváltón át hajtja mind a négy kereket.
A Tornante azoknak készül, akik a versenyautónak ható Gumpert Apollónál több kényelmet és használhatóságot várnak el. Ezért megfelelően magasabb és hosszabb a kocsi és csomagtartója is van, igaz csupán 200 literes. A méretnövekedés nyomán 100-200 kilóval nehezebbnek ígérkezik a széria modell, mint az Apollo, így a tömege 1,3-1,4 tonna lehet a rendelt kényelmi extrák fügvényében. Ám ezzel a súllyal is könnyedén bánik majd a motor, így nem akadály a 300 km/óra feletti sebesség.
Persze ehhez előbb vevőket kell felhajtani, hogy folytatódhasson a fejlesztés. A Gumpert a pénzügyi krízis után 15-20 vevő remél évente.