Apróbb finomításokra van már csak szükség az új Audi A3 limuzinon. Az autó sorozatgyártása jövőre kezdődik Győrben
A képeken még a tanulmányautó látható, de a sorozatgyártású modell nem sokban különbözik tőle

A képeken még a tanulmányautó látható, de a sorozatgyártású modell nem sokban különbözik tőle

A képeken még a tanulmányautó látható, de a sorozatgyártású modell nem sokban különbözik tőle


Dél-Afrikában vezette nemrég az Audi és a Volkswagen konszern felső vezetése az új Audi A3 szedánt. A Győrött készülő, előszériás autókat az Audi Hungaria Motor Kft. ügyvezető igazgatója, Thomas Faustmann mutatta be kollégáinak.

Kész a lépcsőshátú A3

Németül Abnahmefahrtnak (kb. átvételt megelőző próbaút) hívják ezeket az eseményeket, amikor a menedzsment tagjai a sorozatgyártás megkezdése előtt kipróbálják és véleményezik az új termékeket.

A szigorú ítélet szerint a lépcsőshátú A3 kész, csak apróbb finomításokra van szükség. A kocsi oldalán, az első sárvédőtől az ajtókon át a hátsó sárvédőig végigfutó élt kell tökéletesen egy szintbe hozni az ajtók beállításával – mondott példát kérdésünkre válaszolva Thomas Faustmann a konkrét feladatokról.

Az A3 limuzin mellett az A3 kabrió illetve a TT kupé és a nyitott TT teljes gyártását is Győrbe telepíti az Audi a modellváltások után. Elsőként az Egyesült Államokban és Kínában lesz kapható az A3 szedán, később a kisebb piacokon is

Az A3 limuzin mellett az A3 kabrió illetve a TT kupé és a nyitott TT teljes gyártását is Győrbe telepíti az Audi a modellváltások után. Elsőként az Egyesült Államokban és Kínában lesz kapható az A3 szedán, később a kisebb piacokon is

Négy autó teljes gyártása folyik majd Győrben

A TT Coupé, a TT Roadster és az A3 Cabriolet mellett ez lesz a negyedik autó, amely Győrben készül, de ez az első, amelynek nem az összeszerelése, hanem a teljes gyártása a kisalföldi városban történik.

A bővítés keretében présüzemmel és fényezéssel is bővült a gyár, így nem a Németországból fényezve érkező karosszériákat teljesítik ki autóvá. Új típus gyártása nem várható, de a modellváltások után a jelenleg összeszerelt autók teljes gyártását átveszi majd a győri üzem.

Négyhengeres motorok

A lépcsőshátú A3 világpremierje a Genfi Autószalonon lehet március elején. Motorkínálatában négyhengeres benzines és dízelmotorokra számíthatunk. A motorok várhatóan megegyeznek a három- és ötajtós A3-ból ismertekkel, hengerűrtartalmuk 1,2 és 2,0 liter, teljesítményük 105-184 lóerő közötti.

Úgy tudni, hogy az A3 szedán nemzetközi menetpróbáját is hazánkba szervezik, így a világsajtó magyar utakon próbálhatja ki elsőként az autót.