A Mercedes CLS Shooting Brake gyári, szűz állapotában sem mondható alulmotorizáltnak. Pár napja búcsúztunk a V6-os dízel kulcsaitól, és a 265 lóerő, valamint a mozdonyokat megszégyenítő 620 Nm nyomaték váltig elégnek tűnt.

Más véleményen vannak a Lorinser tuningcég emberei. Úgy gondolják, van még hova srófolni a guruló dísztárgy teljesítményét. Komplett programot kínálnak, aminek első lépcsőfoka még nem érinti a motorokat, csak a külsőt dúsítja fel vadító elemekkel.

A dízel és a benzines V6-os motor teljesítménye is növekedett, a 250 km/órás sebességlimitet 15 km/órával megemelték

Már az alap CLS Shooting Brake is egyedi, gyors luxustárgy volt, de a tuningkit tovább srófolja a képességeit

Már az alap CLS Shooting Brake is egyedi, gyors luxustárgy volt, de a tuningkit tovább srófolja a képességeit

Új első, hátsó lökhárítók, mélyebbre engedett küszöbspoiler fokozzák a látványt, potom 1,7 millió forintért. A következő lépcsőfok már teljesítménynövelést is magába foglal. A CLS 350 BlueEFFICIENCY V6-os 3.5 literes benzinmotorja 306 helyett 322 lóerőt teljesít, valamint nyomatékát is emelték kerek 400 Nm-re. A 350 CDI sem úszta meg a beavatkozást, 265-ról 306 lóerőre ugrott a teljesítmény, és elképesztő nyomatéka még abroncsgyilkosabb lett immár 695 Newtonmétert kell elviselni a gumiknak.
A dízel és a benzines V6-os motor teljesítménye is növekedett, a 250 km/órás sebességlimitet 15 km/órával megemelték

A dízel és a benzines V6-os motor teljesítménye is növekedett, a 250 km/órás sebességlimitet 15 km/órával megemelték

A német luxusautóknál szokásos 250 km/órás sebességkorlátot szintén megemelték a Lorinser szakemberei, így egészen 265 km/óráig tarthat a divatos „hullaszállító” száguldása.