11,5 litert fogyasztott
11,5 litert fogyasztott
Fotó megosztása:
Ha ezt látod a tükörben, van még 1 másodperced
Ha ezt látod a tükörben, van még 1 másodperced
Fotó megosztása:
Vesék
Vesék
Fotó megosztása:
Ledes a kanyarfény
Ledes a kanyarfény
Fotó megosztása:
5 méteres hossz, 3 méteres tengelytáv, 4 ajtós kasztni
5 méteres hossz, 3 méteres tengelytáv, 4 ajtós kasztni
Fotó megosztása:
Itt veszi a levegőt
Itt veszi a levegőt
Fotó megosztása:
Ezt látja a többség
Ezt látja a többség
Fotó megosztása:
Van felára a hővédő üvegezésnek is, de megéri
Van felára a hővédő üvegezésnek is, de megéri
Fotó megosztása:
Az előző hatosból nem tudtak volna ilyen szép négyajtós kupét készíteni
Az előző hatosból nem tudtak volna ilyen szép négyajtós kupét készíteni
Fotó megosztása:
460 liternyi hely van a fedél alatt
460 liternyi hely van a fedél alatt
Fotó megosztása:
Az individual csomag része a különleges kárpit és az Alcantara bőrborítás a tetőn
Az individual csomag része a különleges kárpit és az Alcantara bőrborítás a tetőn
Fotó megosztása:
A műanyagnak tűnő betétek valódi fából készültek, szintúgy a kormány fehér berakása
A műanyagnak tűnő betétek valódi fából készültek, szintúgy a kormány fehér berakása
Fotó megosztása:
Hiába 313 lóerős, lámpánál magától leáll, hogy takarékoskodjon az üzemanyaggal
Hiába 313 lóerős, lámpánál magától leáll, hogy takarékoskodjon az üzemanyaggal
Fotó megosztása:
Mára az iDrive a létező legjobb kezelési móddá fejlődött (legalábbis, annak, aki idegenkedik az érintőképernyőtől)
Mára az iDrive a létező legjobb kezelési móddá fejlődött (legalábbis, annak, aki idegenkedik az érintőképernyőtől)
Fotó megosztása:
Nyolc fokozattal, észrevétlenül vált a ZF automatája
Nyolc fokozattal, észrevétlenül vált a ZF automatája
Fotó megosztása:
Beépített navigációs rendszer nélkül el sem indulunk
Beépített navigációs rendszer nélkül el sem indulunk
Fotó megosztása:
Ezen a képen színorgiát rejtettünk el
Ezen a képen színorgiát rejtettünk el
Fotó megosztása:
Az ülést a kétajtósból vették át. Úgy olcsóbb gyártani
Az ülést a kétajtósból vették át. Úgy olcsóbb gyártani
Fotó megosztása:
Apró gyermeklábacskák és termetes felnőtt paták is elférnek. De küszöböt, fehér bőrülést lerugdosni nem ér
Apró gyermeklábacskák és termetes felnőtt paták is elférnek. De küszöböt, fehér bőrülést lerugdosni nem ér
Fotó megosztása:
Tökéletes Négyajtós Kupé, ha nem nézzük, hogy valójában lépcsőshátú, szedán
Tökéletes Négyajtós Kupé, ha nem nézzük, hogy valójában lépcsőshátú, szedán
Fotó megosztása:
Találós kérdés: melyik nyitja az ajtót?
Találós kérdés: melyik nyitja az ajtót?
Fotó megosztása:
Hűteni nem tud, de bármilyen irányba beáll
Hűteni nem tud, de bármilyen irányba beáll
Fotó megosztása:
Most figyelj: kerámia veszi körbe a kapcsolókat (felárért)
Most figyelj: kerámia veszi körbe a kapcsolókat (felárért)
Fotó megosztása:
A vezess.hu-n már olvashattak az új
BMW Gran Coupéról, szombaton kora délután viszont az Autogram műsorvezetői is elmondják véleményüket a luxusautóról.
A négyajtós kupénak mondott szedán mellett a műsorban feltűnik az új Mitusbishi Outlander, a japán modell terepen bizonyíthatja képességeit. Emellett megismerkedhetünk a tartós bérlettel, amely egy a számos pénzügyi konstrukció közül, amellyel autóhoz lehet jutni.
A műsor vendége ezúttal Bordán Petra a Music FM műsorvezetője lesz, akivel természetesen autókról, autózásról beszélgetnek, ami azét érdekes, mert a hölgynek nincs jogosítványa.
a videó a hirdetés után indul
A szórakoztató, információs magazinműsor szakértője Borsi Gergely autóversenyző, ötszörös magyar bajnok, a műsorvezető Nagy Sándor, az autós világ laikus-érdeklődője, mintegy a nézők képviseletében.
Szombaton 13:00-kor várja a nézőket a Story4 csatornán az autós műsor. Aki lemarad az adásról, a következő hétfőn este 23:30-kor pótolhatja a mulasztást. Az Autogram korábbi adásai teljes egészében megnézhetőek a vezess.hu videótárában.