Pedig az autó paraméterei ígéretesnek bizonyultak: A 376 lóerős elektromos motor 4,2 másodperc alatt gyorsította 100 km/órára az 1780 kg-os sportautót, végsebessége pedig 200 km/óra volt. Mi is kipróbálhattuk az egyik prototípust.
A e-tron bukását az okozta, hogy az Audi nem talált időben sorozatgyártásra alkalmas, olcsó telepeket, ami az elektromos hajtású autók árát nagymértékben befolyásolja. A szóvivő szerint az Audi attól tart, hogy a vásárlók a benzinmotoros társaknál jelentősen borsosabb ár miatt elálltak volna a vásárlás szándékától.
A komolyabb gyártók szerint az elektromos autózásé a jövő ugyan, és már egy ideje sorozatgyártásba került a Nissan tisztán elektromos reménysége, a LEAF is, de a várakozásokkal ellentétben a vásárlók még midig inkább a belsőégésű motorokban bíznak inkább, amit többen a drága akkumulátorokkal és a szegényes infrastruktúrával magyaráznak.