A luxus-sportautókra nincs válság. Talán az olasz gyár sem gondolta három éve, hogy ekkora érdeklődés fogja övezni az újdonságot. A periódusos rendszer hatodik elemére utaló Sesto Elemento név nem véletlen. A 2010-ben koncepcióként bemutatott autó karosszériája 100 százalékig szénszálból készült, így nem meglepő, hogy a mindössze 999 kilót nyom. Azt már megszokhattuk, hogy a koncepciók csupán irányvonalat adnak a jövőben gyártani kívánt típusok formavilágához, de a végleges Sesto Elemento és a hajdani prototípus között szinte nincs is eltérés. A lényegében kézzel készített limitált példányok karbon karosszériaelemi nem fognak fényezés kapni, az összesre a szénszál adta matt fekete megjelenés lesz jellemző.

Gyártásban a legújabb Lamborghini 1
Gyártásban a legújabb Lamborghini 19 A városi kisautó tömegével egyenértékű karosszériát itt azonban nem holmi háromhengeres kávédaráló mozgatja. A motor ugyan nem friss fejlesztés, hiszen a Gallardo LP570-4-ből származik, de nem kell fizikusnak lenni ahhoz, hogy észveszejtő gyorsulásra számítsunk. A gyár szerint a V10-es, 570 lóerős, 5,2 literes motorral 2,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órás tempót, végsebessége még pontosan nem ismert, de ígéretek szerint meghaladhatja a 320 km/ órát is.
Gyártásban a legújabb Lamborghini 20 A Lamborghini prototípusokat építő műhelyében készített példányokból valószínűleg csak 20 darab fog készülni. Az egyediségnek persze ára van: 1,5 millió eurót (437 millió forint) kérnek a limitált darabokért. Ekkora összegért az üléseket sem lehet majd állítani, persze nem a spórolás kedvéért: minden egyes példányban a leendő tulajdonos méretei és igényei alapján állítják fixre azokat.