A hírek szerint Kínában már idén forgalomba kerülhet az európai piacokat is megcélzó GQ3, ami a gyár szerint igényes kidolgozásával, németes formatervével, Európa-szerte kedvelt szedán karosszériaváltozattal biztos siker előtt áll.
A tervekben szerepel egy Volkswagen Passat CC-szerű négyajtós kupé, ami méretei alapján a GQ3 felett, de a tervezett zászlóshajó alatt lesz. A gyártó önbizalmát hűen tükrözi, hogy a modellpalettát a terepjárók szegmensében is bővíteni kívánja: ígéretük szerint két – HQ3 Cross és XQ3-ra keresztelt – luxusterepjáróval is el fognak készülni legkésőbb 2015-ig.
A csak pár hónapja megismert Qoros, szerény múltját annál jelentősebb hátterével kompenzálja, hiszen a legnagyobb kínai autógyártó, a Chery és az ipari befektetésekkel foglakozó Israel Corporation holding alapította. Továbbá olyan beszállítók állnak a háttérben, mint a Magna Steyr, a TRW, a Continental, a Bosch, a Valeo, a Microsoft és az Iconmobile.
Német nagyágyúk is gondoskodnak a márka jövőjéről: Műszaki igazgatóak a többéves BMW-s karriert háta mögött tudó Klaus Schmidt lett, formatervezéssel Gert Volker Hildebrandot bízták meg, aki a VW-nek, az Opelnek és a MINI-nek is tervezett már autót. Megnyerték maguknak továbbá a Volkswagentől Volker Steinwaschert, aki a cég alelnöke lett.