Ma már nem létezik nemzetközi autókiállítás kínai gyártók nélkül; évről évre új, nagy jelentőségű konszernnel kell megismerkednünk. Itt van például a GAC, azaz a Guangzhou Automobile Group Co Ltd, amely egy Peugeot 504-es taxikat gyártó üzemből kinőve, 15 évvel ezelőtt Isuzu buszok gyártásával kezdte pályafutását. Ma a Mitsubishivel, a Hondával, a Fiattal és a Toyotával üzemeltet vegyes vállalatot. Az asztalitenisz világeseményeit előszeretettel szponzoráló GAC csoport durván 730 ezres éves termelésével Kína hatodik legnagyobb autógyárának számít.

Na de az autóról: a Volvo és a Mazda általános formajegyeiből építkező E-Jet a hatótávolság-növelővel felszerelt villanyautók egyre népesebb táborát gyarapítja. A saját fejlesztésű padlólemezen nyugvó négyajtós elsődleges erőforrása egy 95 kW csúcsteljesítményű villanymotor, amely a 13 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorok segítségével akár 160 km/órával képes haladni.

Semmi eredetit nem mutat, ám harmonikus és technikailag valószerű a kantoni csoport koncepcióautója.
Villanyszedán Kínából 9 A 0-100 km/órás gyorsulás helyett 0-50 értéket adott meg a gyártó (4,5 mp). Az elméleti hatótávolság meghaladja a 100 kilométert; ezt követően bekapcsol az egyliteres fedélzeti generátor, amely egy 30 kilowattos, állandó mágneses generátoron keresztül biztosítja az áramellátást, további 500 kilométeren keresztül. A gyártó által megadott adatok szerint a 100 kilométerre mért átlagfogyasztás nem éri el a 2 litert.