A világ egyik legismertebb épületének, a 321 méter magas Burdzs al-Arab szállodának a tetejére röppent fel egy Vanquish.
Mint minden luxusautó-gyártónak, az Aston Martin számára is igen kedves Dubaj, valamint annak fizetőképes lakosai és vendégei. Nem véletlen hát, hogy két nappal azután, hogy a márka szülőföldjén, a londoni Henniker Mews-ben megünnepelték a századik születésnapot (a vállalat jogelődjét 1913. január 15-én alapították), az egész kompánia az Emirátusokba repült, hogy ott folytassák a centenáriumi vigasságokat.

Amikor azt mondjuk, az egész csapat repült, nem túlzunk: a szárnyas logóját az egyiptomi skarabeuszról mintázó márka GT-kínálatának csúcsán található Vanquish-t (hamisítatlan James Bond stílusban) egy helikopter szállította a világ legmagasabb szállodájának a tetejére, ahol ismét találkozott alkotóival és azok legfontosabb helyi ügyfeleivel.

Ez az első alkalom, hogy autó parkolt az Arabok tornya leszállóplatformján, bár az ötlet vélhetően ragadósnak bizonyul – egy olyan szállodában, ahol negyedmillió forintnál kezdődnek a szobaárak, nem kell attól aggódni, hogy elfordulnának az extrém dolgoktól a vendégek…