Az év egyik legfontosabb, de mindenképpen leginkább lenyűgöző újdonsága lesz a Ferrari Enzo utódja és jogfolytonos örököse, az F150. Az autó, ahogy nevét, műszaki és aerodinamikai jellemzőit is a Forma 1-ből örökölte, célja pedig nem kevesebb, hogy valódi versenyélményt biztosítson közúton. Ennek része a rögzített, testre szabott ülésből, valamint mozgatható pedálsorból álló ergonómiai csomag is.

Titokzatos grafikák után immár teljes életnagyságban is itt a hiper-Ferrari - egyelőre botoxolt ajkakkal elcsúfítva.

Extrém hosszú és lapos az F150 fara. A V12-es a hátsó tengely előtt fekszik.

Extrém hosszú és lapos az F150 fara. A V12-es a hátsó tengely előtt fekszik.

A szélsőséges arányokkal rendelkező F150 szénszálas monocoque vázat kapott: a pillekönnyű, mégis rendkívül merev (+22% az Enzohoz képest) biztonsági cellát házon belül fejlesztették és gyártják. Az ajtó felfelé nyílik, mélyen bele harapva a tetőbe, amint az a felvételeken is jól látszik.

Az F150-est az F12berlinetta 6,3 literes V12-esére épülő hibrid hajtáslánc mozgatja; az akkumulátorok, csakúgy mint a benzinmotor, a vezető mögött helyezkednek el. A 100 lóerős elektromos komponens dinamikusabb gyorsulás mellett nagyságrendekkel csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, valamint az aktív menetstabilizálásban is szerephez jut. A rendszerteljesítmény 850-900 lóerőre tehető.