Zárt ajtók mögött, a minap tartották az új Ferrari csúcsmodell termékprezentációját, annyira mégsem volt azonban titkos a gyűlés, hogy rögtön utána ne szivárogjon ki néhány fontos, rég várt adat.
Az 1,2 millió euró (kb. 350 millió forint) köré taksált, 499 példányban készülő F150 (ez csak a kódnév – a szerk.) középmotorja 9200/perc fordulatszámon 800 lóerőt tud; a V12-est kifejezetten Forma 1-es akusztikai élményre hangolják. Ehhez a teljesítményhez jön még hozzá a KERS rendszer által generálható legfeljebb 150 lóerő. A maximális forgatónyomaték pontos értéke nem ismeretes, az viszont igen, hogy már 1000/perctől rendelkezésre áll majd.
Kevlár elemekkel erősített, szénszálas vázának köszönhetően a mindössze három színben rendelhető F150 igen könnyű, menetkész tömege csupán 1280 kg. Így nem csoda, hogy a 100 km/óra sebességet nagyjából három, a kétszázat hét másodperc alatt éri el álló helyzetből, a végsebesség 370 km/órára tehető. A legdurvább azonban a fékteljesítmény: 200 km/óráról 115 méteren áll meg az autó – az F12 Berlinettának ehhez 131 méterre van szüksége.
Egyes források szerint az F150 hét percen belül lesz képes körbemenni a Nürburgringen; erre eddig alig fél tucat autó volt képes a világon.