Tegnap még csak a sziluettet sejtetni engedő skicc látott napvilágot, ezt ma egy 72 másodperces filmecskével toldotta meg a Bentley: február 20-ig vélhetően nem is kapunk több információt arról, hogy milyen lesz, mit fog tudni a márka megújuló kis szedánja, a Continental Flying Spur.
Annyi bizonyosra vehető, hogy a Flying Spur a kétajtós variánsokhoz válik hasonlatossá. A gépházfedél immár nem nyúlik ki a fényszórókig, amelyek részleges LED-technológiát alkalmaznak. A kupéhoz és kabrióhoz képest vaskosabb oldalfal és magasabban futó övvonal szögletesebbnek mutatja az autót. A beltérben szintén a megújult környezet fogad, új rajzolatú kormánykerékkel, analóg-digitális műszerfallal és természetesen nemes anyagokkal.
A már említett motorházfedél alatt az eddigi egy helyet kétféle erőforrásra számíthatunk. az egyik a régről ismert 6.0 W12, amely azonban időközben alaposan átalakult, takarékosabb lett, korábbi váltóját pedig nyolcfokozatú automatára cserélik. A másik újdonság a tavaly nyár végén, Moszkvában leleplezett 4.0 V8 turbómotor: az 507 lóerős belépő szintű blokk 660 Newtonméternyi nyomatékával 4,6 másodperces gyorsulással és 300 km/óra fölötti végsebességgel ruházza fel a GT Kupét, a valamivel nehezebb Flying Spurben hasonló menetteljesítményekre számíthatunk tőle.