Miközben a bajorok rajongói fórumokat sírnak tele azon, hogy a BMW M GmbH ha megfeszül, sem tud méltó ellenfelet állítani az AMG termékeinek, különös tekintettel az extrém Black Series-re, a gyár HR-vezetői a tettek mezejére léptek.
Tárgyalásokat kezdtek és hoztak sikeresen tető alá Arnd Meyerrel, az összes jelenleg forgalmazott AMG modell vezető futóműspecialistájával – Meyer úr nem csak a mezei sportmodellek, hanem az SLS AMG Black Series és elektromos verzióiért is felelt. Hamarosan azonban a BMW M modellek részegységeinek koordinálását veszi kezébe: nála fognak összefutni a futómű- és hajtáslánc, valamint az elektromos és elektronikus fejlesztések.
Ez önmagában is súlyos csapás volna az idén már 46 éves cégnek, annak fényében viszont, hogy nem sokkal korábban a Volkswagen szerződtette Fritz Eichlert, a márka korábbi motortervező főmérnökét. Ő tavaly nyáron még büszkén számolt be az A45 AMG képességeiről, idén júliusban azonban már a Volkswagen AG szekerét tolja, mint a benzinmotorok fejlesztésért felelős vezető.