Akcióban 2,8 millió Ft az alapára, hitellel 2,5 millió Ft. Ésszerűbb a középső Collection kivitelt venni, amelyben légkondi is van
Akcióban 2,8 millió Ft az alapára, hitellel 2,5 millió Ft. Ésszerűbb a középső Collection kivitelt venni, amelyben légkondi is van
Fotó megosztása:
Elég bele a 72 lóerős benzines a 301-ben tapasztaltak szerint. Élénk és nyomatékos az 1,2 literes háromhengeres
Elég bele a 72 lóerős benzines a 301-ben tapasztaltak szerint. Élénk és nyomatékos az 1,2 literes háromhengeres
Fotó megosztása:
Szerintünk szemből jobban néz ki, mint a Peugeot 301
Szerintünk szemből jobban néz ki, mint a Peugeot 301
Fotó megosztása:
Világszerte nagyjából 10 millió hasonló méretű limuzint adnak el. Ebből majdnem egymillió a csak szedánként létező Hyundai Elantra, az i30 testvére
Világszerte nagyjából 10 millió hasonló méretű limuzint adnak el. Ebből majdnem egymillió a csak szedánként létező Hyundai Elantra, az i30 testvére
Fotó megosztása:
Testvérmodellje a Peugeot 301, mindkettő Spanyolországban készül
Testvérmodellje a Peugeot 301, mindkettő Spanyolországban készül
Fotó megosztása:
Az autó egyetlen csúnya hibája, hogy a hátsó fejtámla nem nyújt védelmet felnőtteknek ráfutásos balesetben, középen ráadásul még ilyen csökött fejtámla sincs
Az autó egyetlen csúnya hibája, hogy a hátsó fejtámla nem nyújt védelmet felnőtteknek ráfutásos balesetben, középen ráadásul még ilyen csökött fejtámla sincs
Fotó megosztása:
Alacsony ára alapján a Fluence is ebbe a kategóriába tartozik. A C-Élysée tengelytávja a leghosszabb
Alacsony ára alapján a Fluence is ebbe a kategóriába tartozik. A C-Élysée tengelytávja a leghosszabb
Fotó megosztása:
A citroënes casco a finanszírozás mellé jár
A citroënes casco a finanszírozás mellé jár
Fotó megosztása:
Akcióban 2,8 millió Ft az alapára, hitellel 2,5 millió Ft. Ésszerűbb a középső Collection kivitelt venni, amelyben légkondi is van
Akcióban 2,8 millió Ft az alapára, hitellel 2,5 millió Ft. Ésszerűbb a középső Collection kivitelt venni, amelyben légkondi is van
Bemutatkozott Magyarországon a Citroën olcsó autója. A C-Elysée belépő modelljének listaára 3,09 millió forint. Ezért az árért négy légzsák, blokkolásgátló, kipörgésgátló menetstabilizáló, első elektromos ablakemelők, fedélzeti számítógép, központizár, magasságban állítható szervkormány kerül a kocsiba.
Nem kell azonban a fenti árat kifizetni az 1,2 literes, háromhengeres motorral szerelt szedánért, hiszen a Citroën azonnal kedvezményes áron, 2,8 millióért kínálja a kocsit. Sőt, ha valaki Citroën finanszírozással veszi meg az autót, 2,5 milliós listaárral kalkulálhat, amely mellé 1 év ingyen Citroën Casco és +2 év ingyen kiterjesztett garancia is jár. A finanszírozás persze pénzbe kerül.
A Tendance néven futó felszereltséghez légkondicionáló azonban nem rendelhető, a hűs levegőt adó szerkezethez már a 3,39 millióba kerülő (kedv.: 3,12 millió Ft) Collection-t kell választani, ahol a felszereltség része. Emellett, elektromosan állítható külső tükrök, ködfényszóró, osztottan dönthető üléstámla, MP3-as CD rádió is bekerül a jobb felszereltségű járgányba.
Háromféle motorral kerül piacra a C-Elysée, az említett 72 lóerős mellett kérhető 115 lóerős benzines (1,6 literes motor), illetve van 92 lóerős dízel (1,6 l) is. A legolcsóbb dízel 3,84 millió forint, de kedvezménnyel 3,57 millióért vihető el, klíma nélküli kivitelben, itt nagyjából háromszáz ezerét juthatunk a magasabb felszereltségűhöz.
Nagyításért kattintson!
A Tendance és Collection mellett Exclusive felszereltségi szint is választható drágábban, több extrával. Az idei évben 200 darab C-Elysée eladását tervezi a Citroën, amire van is esély, hiszen Magyarországon a kis és alsó-középkategóriás szedánok piaca stabil, nagyjából a teljes eladások 15 százaléka.
A Citroën összeladásait javíthatja a márka autócsere programja. A C3, C3 Picasso, C4 modellekre érvényes akcióban használt autó beszámítása esetén óriási kedvezményt kínálnak az új autók árából.