A Technospace legfőbb újdonságra a kémfotókról már látott, alaposan átdolgozott orrész: hagyományos fényszóró helyett osztott lámpatestet kapott a tanulmány.
A krómozott hűtőmaszk-dísz folytatásában meghúzott, hosszú krómsáv védelmében keskeny, diódás nappali fény világít, a tényleges tompított és távolsági funkciókat az ez alatt, a lökhárító hátrafelé dőlő szegmensén elhelyezett egység látja el.
Talán a Fiat Multipla és a Nissan Juke példáján okulva ezek önállóságuk dacára szerves formai egységet alkotnak, így ha nem jön be a vásárlóknak az osztott elrendezés, két apró tollvonással hagyományos fényszóró helyezhető el ezek helyén – mellesleg nem lennénk meglepve, ha az év második felére ígért sorozatgyártású modell eleve ilyen, konvencionális lámpákat kapna.
Az elődnél plasztikusabban megrajzolt övvonalat ezúttal nem zavarja meg az oldalablak alsó szélének törése: a tervezők ragaszkodtak ugyan a korábban alkalmazott stíluselemhez (ugyanúgy, ahogy a hátsó szélvédő fölötti légterelőt sem dobták el), ám azt a középső tetőoszlop tövéből átköltöztették a külső tükrökhöz, ahol valódi, kitekintést támogató funkcióval is bírnak. A hátsó oldalajtók kilépő élénél az eddigiekkel ellentétben hangsúlyos lezárást kap az utastéri szekció; a tetőoszlop krómsávval történő elhatárolása és az újabb finom lépcsőben folytatódó oldalablak a kombikhoz teszi hasonlatossá az üvegfelület kontúrját.
A hátfal a kémfotókról már ismert, karosszériára rálapoló kialakítást kapta, az egész rajzolata erősen emlékeztet az Audi szabadidőjárműveinek koncepciójához. Az utastérről felvételeket még nem közölt a Citroën, azt majd Genfbe szemügyre vesszük; annyit azonban elárultak, hogy újszerű kényelmi szolgáltatásokban bővelkedik az autó: többek között érintésvezérelt kezelőfelületet irányoznak elő, 12 colos széles formátumú kijelzővel.
Az új egyterű 4,43 méter hosszú és 1,61 méter magas. Ezzel négycentivel rövidebb és öttel alacsonyabb a kifutó modellnél, csomagtartója mégis tágasabb annál: a korábbi, tekintélyes 500 litert további 37-tel toldották meg a franciák. Az új EMP2 (hatékony, moduláris padlólemez) platformra épülő autótól akár 98 g/km szén-dioxid kibocsátást remélnek, ami sajnos azt jelenti, hogy legalábbis átmenetileg nincs szó a PSA dízel-elektromos hibrid hajtásláncának alkalmazásáról.