Kizárólag hatfokozatú kéziváltóval, fix tetős kivitelben lesz kapható a Nissan 370Z feljavított kivitele, és már ez is jelzi, hogy nem korzózásra termett izomautó, hanem valódi sportambíciókat dédelgető jármű született.

Márciusban érkezik a japánok sportprogramjának második sarja, a 344 lóerős 370Z Nismo
Kigyúrta magát a Nissan 370Z 25


Az alapkiviteltől átdolgozott orrkialakítása, több ponton alkalmazott vörös sávozás, valamint vörös féknyergeket rejtő, kovácsolt alu keréktárcsák különböztetik meg a Nismo verziót. A faron elhelyezett légterelő, akárcsak az orr részletei, nagyban javítják a karosszéria áramlástani jellemzőit, a mérhetően nagyobb leszorítóerő fokozott stabilitást eredményez. Az utastérben Alcantarával burkolt, középállásában megjelölt kormányt és számozott plakettet találunk.

A látványhoz mérhető mértékben módosult a műszaki tartalom. A 3.7 V6 teljesítményét 328-ról 344 lóerőre emelték, a forgatónyomaték 363 helyett 371 Nm ? nem nagyok ezek a változások, de arra elegendőek, hogy egy tizedet lefaragjunk a százas gyorsulás idejéből (5,2 mp). Az égéstermékek egyedi kipufogórendszeren távoznak a motorból. A motor mellett a futóművet is átdolgozta a Nissan. A fékvezetékek és a fékfolyadék megegyezik az R35 GT-R szupersportkocsin alkalmazottal.

A tökéletesített 370Z márciusban mutatkozik be Európában, forgalmazása vélhetően azonmód meg is kezdődik.

Álom-Z a néptől

Kigyúrta magát a Nissan 370Z 26


Hiába izmos a Nismo, létezik ennél potensebb gyári 370Z. Az ügyfelek tuningalkatrész-vásárlási szokásai alapján építették meg a Project 370Z  névre keresztelt, közösségi verziót, amelynek motorjából több mint 500 lóerőt présel ki a GReddy Twin Turbo készlet RZ lefúvatószelepekkel és GReddy Turbo Ti-C kipufogó rendszerrel. A mattszürke fényezésű Project 370Z egyedi VOLK TE37SL felniken áll.