Kizárólag hatfokozatú kéziváltóval, fix tetős kivitelben lesz kapható a Nissan 370Z feljavított kivitele, és már ez is jelzi, hogy nem korzózásra termett izomautó, hanem valódi sportambíciókat dédelgető jármű született.
Az alapkiviteltől átdolgozott orrkialakítása, több ponton alkalmazott vörös sávozás, valamint vörös féknyergeket rejtő, kovácsolt alu keréktárcsák különböztetik meg a Nismo verziót. A faron elhelyezett légterelő, akárcsak az orr részletei, nagyban javítják a karosszéria áramlástani jellemzőit, a mérhetően nagyobb leszorítóerő fokozott stabilitást eredményez. Az utastérben Alcantarával burkolt, középállásában megjelölt kormányt és számozott plakettet találunk.
A látványhoz mérhető mértékben módosult a műszaki tartalom. A 3.7 V6 teljesítményét 328-ról 344 lóerőre emelték, a forgatónyomaték 363 helyett 371 Nm ? nem nagyok ezek a változások, de arra elegendőek, hogy egy tizedet lefaragjunk a százas gyorsulás idejéből (5,2 mp). Az égéstermékek egyedi kipufogórendszeren távoznak a motorból. A motor mellett a futóművet is átdolgozta a Nissan. A fékvezetékek és a fékfolyadék megegyezik az R35 GT-R szupersportkocsin alkalmazottal.
A tökéletesített 370Z márciusban mutatkozik be Európában, forgalmazása vélhetően azonmód meg is kezdődik.
Álom-Z a néptől
Hiába izmos a Nismo, létezik ennél potensebb gyári 370Z. Az ügyfelek tuningalkatrész-vásárlási szokásai alapján építették meg a Project 370Z névre keresztelt, közösségi verziót, amelynek motorjából több mint 500 lóerőt présel ki a GReddy Twin Turbo készlet RZ lefúvatószelepekkel és GReddy Turbo Ti-C kipufogó rendszerrel. A mattszürke fényezésű Project 370Z egyedi VOLK TE37SL felniken áll.