A laza egymilliárdos indiai népesség jelentős részének nem hogy egy autó, de az alapvető higiénés feltételek megteremtése is problémát okot. Joggal gondolnánk ezért, hogy vágyaik nem terjednek olyan utolérhetetlen márkákig, mint a Bugatti. Nos, súlyos tévedés: bizonyíték erre az SF Carz átépítése.

Mindössze 85 lóerős, és arányai sem pontosak, de a lényeg úgyis a látszat, az pedig bődületes: íme a nép Veyronja, Swiftből elkészítve.
Suzukiból faragott Bugatti 47


Ha az arányok csálék is, a derék mestereknek külön-külön egész jól sikerült visszaadniuk a francia-német szupersportkocsi jellegzetességeit, beleértve az utastér mögötti, szobor szépségű motorblokkot is. Ez utóbbi ugyan jelen esetben nem több műanyag makettnél, hiszen a népi Veyron az orrában hordja motorját, aminek egyetlen hengersorán négy apró henger osztozik.

Ez a Bugatti ugyanis valójában egy 1,3-as Maruti Esteem, amelyet mifelénk Suzuki Swift néven ismernek. A látványos burkolatok farsangi jelmezként feszülnek az indiai népautón, az utasteréről nincsenek felvételeink, de a rendelkezésre álló hely függvényében vélhetően azt is hasonló alapossággal dolgozták át.

A varázs persze csak addig tart, amíg messziről szemléljük az autót, és nincs körülötte semmi, ami támpontot adna méreteit illetően. A számos olyan felvétel található azonban, ahol más autók mellett látható az SF Bugatti – hol egy Wagon R+, hol egy Mercedes S-osztály ébreszti rá az álmodozót, hogy Swiftből még a világ legnépesebb országában sem lesz Veyron.