A harmadik negyedévben kezdi forgalmazni azt az autót a Jeep európai képviselete, amely akár ki is mozdíthatja a holtpontról az amerikai márkát és annak csúcsmodelljét. A Jeep Grand Cherokee ugyanis jelenleg leginkább egzotikus különlegesség, a most bevezetendő módosítások azonban jóval közelebb sorolják a nagy összkerekest az európai prémium szabadidőjárművek magjához.





Kívülről az orrész átrajzolt arányai, az új vonalú hátfal, az elöl bixenon, hátul LED-es lámpatestek árulják el az új modellt; az utastérben nagyobb érintőképernyős infotainment rendszer, új kormánykerék, a műszerparkban elhelyezett 7 colos TFT kijelző, jobb minőségű anyagok, friss színkombinációk várnak.
Ha már megvan a szimpátia, érdemes elmélyedni a lényegi változásokban. a jelenlegi hatfokozatú automata váltót egy új, nyolcfokozatúra cserélték; ez finomabban kapcsol, valamint takarékosabbá és dinamikusabbá teszi az autót. A spórolást a légrugózást alsóbb állásba eresztő, a V8-as motor néhány hengerét részterhelésen kiiktató Eco üzemmód fokozza – az autó egyébként Európában leginkább a jelenleg is forgalmazott 3.0 V6 dízelmotorral (241 LE, 550 Nm) érdemel figyelmet.
A technikai módosítások között említést érdemel a lejtmeneti és kapaszkodás-vezérlő, amelynél a gázpedál helyett a kormányra szerelt váltófülekkel (korábban ilyenek sem voltak) szabályozható a sebesség, valamint a ráfutásos balesetek megelőzésére szolgáló, aktív fékezésre is alkalmas megelőző biztonsági fékrendszer.