A Gullwing America nevű tuningstúdió archaikus megjelenésű, de a legmodernebb technológiákat felhasználó járműveivel szerzett magának nevet és ügyfeleket. Utóbbiak tábora a közelmúltban egy meg nem nevezett kelet-európai üzletemberrel gyarapodott, aki teljesen egyedi járművet rendelt magának a Texasban működő cégtől.

Egy igen ritka Mercedesről mintázták az SLS AMG Roadster sajátos átépítését. Az eredmény semmihez sem fogható.
Brutális sportkocsi veterán álarcban 39 A kliens elképzelése szerint az 1955-ös 300 SC (W188) kupé modern átiratát kell elkészíteniük. A szépséges veterán Mercedesből annak idején mindössze 98 darab készült. Emlékezetessé nem csak ez, hanem forradalmi közvetlen benzinbefecskendezése tette: hathengeres, 3,0 literes motorja 175 lóerőt adott le, a végsebesség 180 km/óra volt.
Brutális sportkocsi veterán álarcban 40 A régmúlt csúcskupéjához méltó alapot egy 2012-es SLS AMG Roadster adta, amelynek technikájához bölcsen nem nyúltak hozzá Arturo Alonso legényei. A különleges optika miatt azonban bizonyos részleteket módosítani kellett: így áthelyezték a kiemelkedő hátsó légterelőt, új kipufogó rendszert építettek be, a felfüggesztést szabályozható hasmagasságúra cserélték, a fényszórókat pedig LED-ekkel szerelték fel.

A GWA 300 SLC egyedi tervezésű, elöl 21, hátul 22 colos felniket kapott, Continental abroncsokkal. Az SLS Roadster vázára kézzel készített alumínium karosszéria került, a vászontetőt eldobták, helyette leszerelhető keménytetőt kapott az autó, a rekonstruált hűtőmaszk fölött pedig elhelyezték a GAW megvilágított emblémáját.

A költségekről nem beszél a manufaktúra, mint ahogy az átadás várható dátuma sem ismert.

Véres szájú vászontetős

Brutális sportkocsi veterán álarcban 41


Az AMG 2011 őszén mutatta be az SLS kupé vászontetős kivitelét. A jármű, amely elsőként kapta meg a márka adaptív felfüggesztését, ugyanazzal a hajtáslánccal készül, mint a nála alig negyven kilóval könnyebb kupé. A 6,3 literes V8-as erőforrás teljesítménye eléri az 571 lóerőt, a 650 Nm forgatónyomaték hétfokozatú dupla kuplungos váltón keresztül jut a hátsó kerekekre. A végsebesség 317 km/óra, százra 3,8, kétszázra 11,3 másodperc alatt gyorsul az autó. Németországi ára 195 ezer euró (kb 58,5 millió forint).