A Qashqai ennek ellenére köszöni szépen, nagyon jól van. Úgy az európai, mint a magyar piacon továbbra is a legnagyobb számban eladott crossover modell, amit kiváló minőségének – ezt a német autóklub, az ADAC Sárga Angyal díjjal ismerte el – és kiemelkedő ár-érték arányának köszönhet.
A Qashqai-rajongók mostantól az okostelefonjukkal is böngészhetik a 360 névre hallgató változat paramétereit, ami önmagában még nem nagy dobás, de a Nissan elsők között nyúlt egy új marketing eszközhöz.
A Shazam applikációt elindítva bárki, aki a Qashqai legfrissebb tv-hirdetését nézi (akár youtube-on is), a böngészőjének kinyitása nélkül is eljut a 360 számára kialakított új mobil honlapra, ahol egy meglepetés játék is várja őket.
A történet nem áll meg a kiber térben. A Qashqai 360 rengeteg újszerű technológiával rendelkezik, melyek a vezető kényelmét szolgálják. Ezek egyike a Nissan Connect multimédia rendszer, amely egyesíti a navigációt, az audio-rendszert és a telefon kihangosítót, miközben az USB-n és az aux-in csatlakozón felül akár bluetooth átjátszással is hallgathatjuk kedvenc zenéinket. A Connect szolgál a 360 fokos parkolókamera felülnézeti képének megjelenítésére is.
A Qashqai 360 az összes motor-váltó kombinációban elérhető, úgy 5, mint 7 üléses karosszériával is. A legnépszerűbb változat valószínűleg az 1.6 dCi kivitel lesz, amely Stop/Start rendszerével akár 4,5 liter gázolajjal is beéri 100km-en.
A külső dizájn frontján a 360 fényes fekete tetősíneket és külső visszapillantó tükröket, különleges, 18 colos fekete könnyűfém kerekeket, sötétített hátsó üvegeket és panoráma üvegtetőt vonultat fel. Belül félbőr ülések, bőr ajtóborítás és kartámasz, fényes fekete lakkozású ajtókilincsek és sebváltó kulissza emeli a hangulatot. A Qashqai ezzel továbbra is kiemelkedő ajánlat lesz a crossover piacon, amivel biztosítja első helyét az értékesítésben.