2012. november 2. és 2013. január 18. között valaki nagyon nem figyelt a Rolls-Royce Goodwood-i gyártóüzemében: az ebben a néhány hétben gyártott Phantom modellekből kimaradt ugyanis az a műanyag alkatrész, amelyet az üzemanyag töltőnyílás torkába kell(ett volna) beilleszteniük. Ez a fojtás hivatott megakadályozni a túltöltést, illetve elvezetni a sztatikus elektromosságot, megelőzve a szikraképződést.
A fényezésen végigfolyó benzin sem valami vidám dolog, de a tűzveszély még rosszabbul hangzik, ezért a Rolls-Royce elkezdte felvenni a kapcsolatot ügyfeleivel, hogy azok fáradjanak be a legközelebbi márkaszervizbe, ahol ellenőrzik és szükség esetén térítésmentesen beszerelik a hiányzó alkatrészt.
Azt gondolnánk, hogy a Rolls-Royce tökéletes világában elképzelhetetlenek az ilyen botlások, pedig csak tavaly két komoly visszahívási kampány sározta be a márka hírnevét: a fékfolyadék lehetséges szivárgása több évjáratnyi autót érintett, míg a turbómotoros modellek vízszivattyújának vezérlőpanelje bizonyult túlmelegedésre hajlamosnak.
Egyelőre nem tudni, hány ügyfelet érint a jelenlegi visszahívás.