Új őrület terjed a neten, egy reklám, amelyben két decens angol úr egymást kergeti két tiszteletben megöregedett Rolls Royce-ban ülve, miközben pezsgődugó-géppuskával és egyéb gentleman eszközökkel próbálják a másikat megsemmisíteni – szigorúan a jó modor keretei közt maradva.
Hogy jobban értsük a történetet, egészen 1777-ig kell visszaugranunk, akkor alapította meg Maurice Grey és Auguste Poupon Dijonban mustármanufaktúráját. Kettejük vezetékneve világ- és Anglia-szerte is fogalommá és mustármárkává vált, majd jöttek a reklámban nálunk is izmos 1980-as évek, amikor megszületett ez a visszafogott angol humorral és egy csészényi teát sem felfodrozó abszurditással meghintett reklám (egész pontosan 1988-ban). 
Ó, de bájos. A filmnek számos változata készült, ahogy nőtt a mustár ízválasztéka, és paródiák is születtek belőle pl. a Wayne világa című filmben vagy egy Family Guy-epizódban. Most pedig kiderül, mi is történt az eredeti, nem túl akciódús jelenet után a Família Kft-díjas párbeszéddel („Ne haragudjon, van Önnél némi Grey Poupon?” „De még mennyire!”). 
Oldtimer-rajongóknak nem lehet tiszta szívvel ajánlani az alkotást, ők két perc kínszenvedésként fogják megélni, ahogy a Rolls Royce-ok bokrokon ugratnak, szupermarketek tetejét szakítják át. Mindenki más azonban élvezni fogja az amúgy kellő öniróniával felvértezett kisfilmet – azaz mi is történt azután, hogy…?

EZ: