A dugó nem az új buszsávnál kezdődik, hanem jóval előtte. Hétfőn-kedden jóval a Tesco mögé ért a sor
A dugó nem az új buszsávnál kezdődik, hanem jóval előtte. Hétfőn-kedden jóval a Tesco mögé ért a sor
Fotó megosztása:
A buszoknak-buszozóknak se jó, mert bár a Petőfi laktanya után kicsit begyorsulhatnak, az Osztyapenkó előtt együtt állnak a dugóban az autókkal
A buszoknak-buszozóknak se jó, mert bár a Petőfi laktanya után kicsit begyorsulhatnak, az Osztyapenkó előtt együtt állnak a dugóban az autókkal
Fotó megosztása:
A buszsáv kihasználtsága nem az igazi, de a három normál sáv forgalma is nagyon egyenlőtlenül oszlik meg
A buszsáv kihasználtsága nem az igazi, de a három normál sáv forgalma is nagyon egyenlőtlenül oszlik meg
Fotó megosztása:
A buszok hullámokban jönnek és egymást akadályozzák a szűk megálló-kapacitás miatt
A buszok hullámokban jönnek és egymást akadályozzák a szűk megálló-kapacitás miatt
Fotó megosztása:
A biciklisekkel is ki van tolva: beszorulhatnak szabályosan a buszok és az autók közé, vagy mehetnek szabálytalanul a járdán
A biciklisekkel is ki van tolva: beszorulhatnak szabályosan a buszok és az autók közé, vagy mehetnek szabálytalanul a járdán
Fotó megosztása:
És ez egy szolid szerdai késő reggel
És ez egy szolid szerdai késő reggel
Fotó megosztása:
A motorosok-robogósok az ügy nyertesei
A motorosok-robogósok az ügy nyertesei
Fotó megosztása:
Van, amikor erősen pazarlónak tűnik a buszsáv
Van, amikor erősen pazarlónak tűnik a buszsáv
Fotó megosztása:
A Lánchíd-Erzsébet híd felé haladók kaptak színtiszta mesterséges dugót, eddig itt nem volt buszsáv
A Lánchíd-Erzsébet híd felé haladók kaptak színtiszta mesterséges dugót, eddig itt nem volt buszsáv
Fotó megosztása:
Időszakos buszsávnak több értelme lenne, az legalább nem szivatná ok nélkül az autósokat csúcsidőn kívül
Időszakos buszsávnak több értelme lenne, az legalább nem szivatná ok nélkül az autósokat csúcsidőn kívül
Fotó megosztása:
A buszsáv kihasználtsága nem az igazi, de a három normál sáv forgalma is nagyon egyenlőtlenül oszlik meg
12,5 évre nőtt a magyarországi autók átlagéletkora 2012-ben – derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adataiból. Egy évvel korábban még 11,9 év volt ez az adat.
A növekedés hátterében az újautó-eladások csökkenése állhat, hiszen ahogy a 1990-es évek elejétől folyamatosan növekedett a forgalomba-helyezett új személyautók száma úgy csökkent az átlagéletkor. A korábbi 16 évről 2007-re már 10,3 évre fiatalodott az autópark. Azóta viszont csökkenő eladások mellett nő életkor.
Az Európai Unióban a személyautók átlagéletkora 8,4 év, míg az Egyesült Államokban ez az adat 11 év.
A márkák között a Trabant a korelnök a maga 26,7 évével, de szorosan mögötte ott áll a Wartburg (26,3 év) és Zastava (26,2). A Kia a legfiatalabb, a forgalomban lévő koreai modellek átlagos életkora 6,2 év, alig megelőzve a 6,3 éves Chevrolet-t. A nagy darabszámmal rendelkező márkák közül, a Suzuki átlagéletkora 10,7 év, a Fordé 10,9, az Opelé 12,6, a Volkswagené 13,9.
A KSH adatai szerint 2012-ben 2 986 028 személygépkocsi volt forgalomban nagyjából 18 ezer darabbal több mint egy évvel korábban. A legnagyobb darabszámú populáció az Opelé, 431 230 darabbal, második a Suzuki (401 091 db), harmadik a Volkswagen (269 862). Ladából még több mint 92 ezer fut az utakon, míg Trabantból 33 ezret, Wartburgból 20 ezret tartanak nyilván.