Az utolsó hónapokra már nem maradt sok takarófólia az S-osztály tesztpéldányain, de most először láthatjuk az autót teljes, csupasz valójában.

Még két hónap lett volna a világpremierig, de szemfüles fotósok meglesték a W222 kódjelű, új Mercedes S-osztályt
Álca nélkül az új S-osztály 33

Formanyelve több ponton átalakul: a sportosságot hirdető kerékív-vastagításokat elsimították, az oldalfalon viszont megjelent az a hullámfront, amellyel többek között a CLS-en is találkozhatunk. Elöl részben LED-es fényszórók és tekintélyes méretű légbeömlők rajzolnak karakteresebb arcot az S-osztálynak, míg hátul emeletes elrendezésű lámpatestek és keskeny kipufogóvégek jelzik az új idők szelét.

Álca nélkül az új S-osztály 34

Talán pont a modell (tervezett?) lebukása miatt a Mercedes hivatalos, noha árnyékba burkolt fotókon mutatta be a leendő zászlóshajó belterét. Az autó dupla monitort kap: az egyik a klasszikus analóg műszereket helyettesíti, a másik a szokásos szórakoztató-tájékoztató funkciókat látja el. Jól látszik a képen a kormányoszlopon elhelyezett váltókar; a padlókonzolt így teljes egészében a központi kezelőtárcsa uralhatja.

A beltéri képen immár látszik, amit a hosszú hátsó ajtók alapján eddig is sejtettünk: a hátsó helykínálat különösen bőséges lesz. A multimédiás felszereltségre sem lesz panasz. Ennél is tágasabb lesz a Pullman verzió, amely két év múlva lép szolgálatba, félig-meddig helyettesítve a nyugdíjazott Maybach márkát.