Az idén év elején formatanulmányként bemutatkozott 4-es széria (amely csak nevében új, hiszen az eddigi hármas kupét és kabriót keresztelik át, a 6-oshoz igazodva) végleges változatáról még mindig nem láthattunk képeket, most viszont már tudhatjuk, hogy néz ki a kabrió nyitva, illetve milyen az autó műszerfala.
Megnyugtató módon a kétrészes keménytető ellenére kifejezetten kecses nyitott állapotában BMW 4-es, talán az előző 3-as kupé-kabriónál is homogénebb a far kialakítása.
Fedetlen fővel és utastérrel élvezték a téli napsütést a BMW tesztpilótái. A műszerfalat is sikerült lefotózni.
Fedetlen fővel és utastérrel élvezték a téli napsütést a BMW tesztpilótái. A műszerfalat is sikerült lefotózni.
Fotó megosztása:
Szemmel láthatóan jó a fűtés a BMW 4-es kabrióban.
Szemmel láthatóan jó a fűtés a BMW 4-es kabrióban.
Fotó megosztása:
Szemmel láthatóan jó a fűtés a BMW 4-es kabrióban.
Az sem meglepő, hogy az idén gyártásba kerülő 4-es széria motorjai mellett komplett utasterét, így műszerfalát is az új generációs 3-astól örökölte. Ami az előbbieket illeti, várhatóan gyártják már a 420i (2,0 liter, 184 LE, 270 Nm), 428i (2,0 liter, 245 LE, 350 Nm), 435i (3,0 liter, 306 LE, 400 Nm) és 420d (2,0 liter, 184 LE, 380 Nm) típusemblémákat.
A júliustól gyártott kupét jó néhány hónap késéssel követi a kabrió; az időzítés alapján azt kell mondanunk, az idei kabriószezonra már nem érkezik meg a modell.