A márka új generációs, hátsókerék-hajtású kupéjának előtanulmánya az az izgalmas kétajtós, amely a jövő hét végén, a Szöuli Autókiállításon mutatkozik be.
Előzetes információkat szűken mérte, viszont bőségesen tett közzé rajzokat az autóról a Hyundai. Így jól felmérhető a Lexus, az Audi és a Jaguar formanyelvével egyaránt kokettáló dizájn: a hegyes kacsafarokká összeszűkülő karosszéria, az orrot uraló, rácshálós hűtőmaszk és a lámpáktól a légbeömlőkig húzódó LED-sáv egytől egyig megfelel a napjainkban a Grand Tourismóról alkotott elképzeléseknek.
A szárnyas ajtó a valóságtól elrugaszkodott megoldás, de kétségtelenül látványos módja a puritán, vezető felé forduló, lényegre szorítkozó műszerfal tálalásának.
A kupétanulmány orrában egy 3,3 literes, közvetlen benzinbefecskendezéses turbómotort képzeltek el az alkotók, amely nyolcfokozatú automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kereket.
Egy ezzel azonos konfigurációjú erőforrás már évek óta rendelkezésre áll a Hyundai észak-amerikai vásárlói számára; a Genesis szedánban és a Santa Fe SUV-ban is elérhető V6-oshoz képest azonban jó száz lerővel erősebb, 370 lóerős a tanulmány motorja.