Claudio Lombardi neve csak a legelvakultabb autóőrültek számára mond valamit.
Az olasz mérnök zseni volt 1982 és 1991 között a Lancia versenyistállójának a vezetője, az ő nevéhez fűződik a márka hét WRC világbajnoki címe. Később a Ferrarinál helyezkedett el, a Forma 1-es és utcai autó motorfejlesztő részlegének volt a műszaki igazgatója, majd 2010-ben világbajnoki címhez segítette Max Biaggit a Superbike VB-n.
Egyszóval Claudio Lombardi konyít valamit a motortervezéshez. Lám, nem csak kitalált magának egy vadonatúj márkát, hanem épített is hozzá egy hibrid hajtásláncot. A V12-es benzinmotor elöl helyezkedik el, és vélhetően csak a hátsó kerekeket hajtja, bár az sem világos, hogy a villanymotor a primér hajtásláncban kapcsolódik bele, vagy a másik pár kereket forgatva összkerékhajtást valósít meg.
Az autó 900 lóerős. Végsebessége 350 km/óra körül van, álló helyzetből nem egészen tíz másodperc alatt gyorsul 200 km/órára ? a Ferrarinak és a McLarennek ehhez durván hét másodpercre van szüksége, úgyhogy talán fellélegezhetnek.
A további részleteket az áprilisban induló Sanghaji Autószalonon ismerhetjük meg.