Hatszögletű hűtőmaszk, mélyen ülő hűtőrács, elhúzott fényszórók – a WRX Concept minden eddiginél modernebb, agresszívabb körítésben tálalja a Subaru összkerékhajtású, turbómotoros technológiáját.
Az alapvető stíluselemek persze mind megvannak a három évvel ezelőtti Impreza Concept irányát folytató autón: a hűtőnyílással bolondított, vaskos kerékívek, az intercoolerhez vezető nyílás a motorháztetőn, és hatalmas légbeömlők az orron.Az alsó-középkategóriás (4520 x 1890 x 1390 mm, tengelytáv 2760 mm) tanulmány formavilága szándékosan egyszerű, a nyílegyenes övvonal meredeken emelkedve vezeti a tekintetet a szupersportkocsis léptékeket öltő farra: kétszer két, öblös kipufogó és markáns diffúzor igazítja el a tájékozatlanokat. Nyilván az ebből eredő aerodinamikai jellemzők miatt maradhatott el az ikonikus szárny, amelyre csak a csomagtérfedél pereme emlékeztet.
A gyöngyházkék fényezésű autó tetőlemeze az alacsonyabb tömegközéppont érdekében szénszálas kompozitból készült, a WRX logót, a féknyergeket és a kipufogót fluoreszkáló sárga festés díszíti, a kovácsolt felniken egyedi mintázatú abroncsok (245/40ZR20 Dunlop) feszülnek.